Online strategie

Hoe zorg jij ervoor dat je in dit digitale tijdperk een weg baant naar jouw bedrijf?

Internet is niet meer weg te denken uit de huidige samenleving. Ruim 90% van alle Nederlanders gebruikt regelmatig internet en van alle internetgebruikers gebruikt 83% het internet om productinformatie op te zoeken. Wanneer jij het je klant niet kan bieden, zal deze het bij de concurrent vinden. Het is daarom belangrijk om niet langer te wachten met je online strategie, onderneem NU actie!

Vul het formulier in en vraag de

GRATIS SEO scan aan ter waarde van €500,-!

Profiteer van deze SEO scan aanbieding

Bereik je doelgroep!

Door het creëren van een online strategie wil je in contact komen met je doelgroep. Maar hoe doe je dat? Wie is je doelgroep? Op welke manier komen we met ze in contact (de touchpoints). mark@ing helpt bedrijven graag met het in kaart brengen van de doelgroepen en het bereiken ervan. Lees hier meer over onze verkenningsfase.

83% van de internetgebruikers in Nederland gebruikt internet om productinformatie op te zoeken

Bepaal het doel

Bij iedere online strategie is het belangrijk wáárom het gedaan wordt. Bij mark@ing hebben we daarom ook niet een standaard aanpak, maar bekijken we welke middelen het beste passen bij het gewenste resultaat. Lees hier meer over onze Go/No-go fase.

Meten = weten

De optimalisatie van de website is niet slechts één korte handeling die uitgevoerd wordt. De uitvoering van je online strategie is een constant proces waarbij meten, evalueren en optimaliseren centraal staan. Lees hier meer over onze uitrol -en realisatiefase.

online_strategie
Dankzij mark@ing zijn wij beter vindbaar op internet!

– Joep Hoffmans, eigenaar Point to Paper

mark@ing heeft ons geholpen bij onze digitale strategie

– Erik de Goede, online marketeer Profile Tyrecenter

Dankzij mark@ing heeft MaxServ invulling kunnen geven aan de content op de website

– Luuk van Raaij, eigenaar MaxServ