AVG 2018: Algemene Verordening Gegevensbescherming

25 Mei 2018: de datum waarop de nieuwe wetgeving e-mailmarketing (AVG 2018 – Algemene Verordering Gegevensbescherming) van kracht gaat. Verandert er enorm veel? Nee. Wordt er strenger toezicht gehouden? JA!

Er zéker van zijn dat jij online op de juiste manier persoonsgegevens verzamelt & gebruikt? Volg dan onze gratis AVG 2018 kennissessie!

Hulp nodig? Bel ons direct op: 0416-301050

avg 2018

Na je gratis aanmelding ontvang je een bevestigingsmail met daarin alle details. Na afloop van het event ontvang je een mail met daarin alle informatie naar aanleiding van de kennissessie over AVG 2018.

Wat leer je tijdens deze kennissessie?

  • Wat de nieuwe AVG 2018 betekent voor online gegevensverzameling
  • Hoe kan je ervoor kan zorgen dat je verouderde database database voldoet 
  • Hoe je op de juiste manier online gegevens kan verzamelen
  • Een checklist met de zaken waarmee je minimaal rekening mee dient te houden

Avans lesmateriaal

Voor wie is de AVG kennissessie geschikt?

De strengere Europese wet geldt voor alle bedrijven en organisaties die persoonsgegevens vastleggen van klanten, personeel of andere personen. Echter, wij richten onze sessie alleen op bedrijven die online gegevens verzamelen & versturen.

De AVG kennissessie is daarom geschikt voor:

  • Website-eigenaren die online e-mailadressen verzamelen in combinatie met andere persoonsgegevens (naam, telefoonnummer, website etc.)
  • Eigenaren van webshops waarbij online gegevens worden achtergelaten
  • Website/webshopeigenaren die een e-maildatabase bezitten 
  • Website/webshopeigenaren die nieuwsbrieven via e-mail versturen 
  • Websites/webshopeigenaren die in de toekomst online communicatiemiddelen willen inzetten 
  • Online marketeers/content medewerkers/e-mailmarketeers van webshops/websites 

Waar moet ik mijn organisatie nu al op inrichten?

  • Je lezers raken gefrustreerd van spam mails. Daarom moet je nu starten met het nieuwe e-mailbeleid;
  • Aanpassingen kosten tijd;
  • Loop voorop en ben je concurrent voor. Voor je klanten is het alleen maar positief dat jij bezig bent met zo een gebruiksvriendelijk mogelijk beleid! Je e-mailbeleid ga je niet alleen aanpassen ‘omdat het moet’, maar omdat je je klanten tevreden wilt houden. Hoe eerder hoe beter dus!

Waar moet ik rekening mee houden met de wijziging van e-mailmarketing?

In dit artikel over AVG vertellen we je meer over de AVG-wetgeving en waar jij als organisatie over moet nadenken.

Deze bedrijven gingen jou voor:

online marketing training locatie

Dit zijn onze Partners:

Mailplus Logo
Google partner
Hotjar logo
sharpspring silver partner