De term voice search heb je waarschijnlijk weleens voorbij horen komen. Maar wat is voice search nu precies en wat zijn de voordelen? Wist jij bijvoorbeeld dat voice search je ook kan helpen bij je SEO strategie? In dit artikel leggen wij het je uit!
Op 3 februari ben ik gestart als junior online marketing consultant bij Mark@ing. Een nieuwe uitdaging waar ik alle aspecten binnen online marketing leer kennen en mezelf kan specialiseren. Benieuwd naar wie ik ben? Lees snel verder!
Op 27 januari 2020 ben ik gestart als online marketing stagiair bij mark@ing. In het onderstaande artikel leg ik uit wat mijn motieven zijn om af te studeren bij mark@ing en vertel ik meer over mezelf. Benieuwd? Lees dan vooral verder!
Op 13 januari 2020 ben ik gestart al senior online marketing consultant bij mark@ing. In het onderstaande artikel leg ik uit wat mijn beweegredenen zijn om te starten bij mark@ing en vertel ik meer over mezelf. Benieuwd? Lees dan vooral verder!
Kwalitatieve leads genereren binnen LinkedIn? Kan het? Ja zeker! In deze blog vertellen we je alles over LinkedIn Automation. Benieuwd? Lees dan vooral verder.
De hoeveelheid linkjes binnen en naar jouw website, is een belangrijke factor binnen SEO. Wil je autoriteit creëren voor je website of webshop, dan is linkbuilding een tactische zet. Onderdeel van linkbuilding zijn de zogenaamde backlinks. Maar wat zijn backlinks nou eigenlijk? En hoe pas je dit toe? In deze blog leggen wij het je uit!
Wanneer je voor meerdere Facebook-pagina's wilt gaan adverteren, kan het snel onoverzichtelijk worden. Facebook Business Manager biedt hiervoor een oplossing: een centrale plek waar je al je pagina's en advertenties kunt beheren. Heb jij al een Facebook Business Manager? Zo niet, in deze blog vertel ik je waarom jij er een aan zou moeten maken!
Het is maandagochtend en tijdens het wekelijkse overleg komt het toch weer naar boven; we moeten onze website gaan verbeteren. Maar waar moeten we beginnen? En hoe weten we wat goed gaat en wat nu niet lekker loopt? Ontwikkelingen op het gebied van websites gaan razendsnel. Het is daarom van groot belang dat je als organisatie je website blijft optimaliseren. Voor je kunt gaan optimaliseren moet je analyseren. Maar hoe voer je zo’n website analyse nou eigenlijk uit? En waarom is het belangrijk? Je leest het in deze blog!
Location based marketing is het toepassen van marketing tools afhankelijk van een bepaalde locatie waarop iemand zich bevindt. Aan de hand van deze locatie wordt er contact gemaakt met de mobiele telefoon van deze persoon om hem of haar te informeren of aan te zetten tot een actie. Er zijn verschillende manieren om location based marketing toe te passen. Meer weten? Lees dan snel verder!