18 sep Wat is marketing?

Marketing is het gehele proces van het onderzoeken van jouw doelgroep en mogelijke kopers tot het waarde geven aan het product waarmee je de behoefte van de klant kunt vervullen. Vervolgens het vergaren van informatie om aan te sturen op herhaalaankopen. Het is dus meer dan alleen het extra waarde geven aan het product zelf. Ook de handelingen voor en na de aankoop geven een compleet beeld van marketing. Dit gaat stapsgewijs volgens het volgende stappenplan.
Lees meer

06 sep Nieuwe medewerker Jasper Donkersloot

Vanaf 28 augustus hebben wij een nieuwe medewerker erbij - Jasper Donkersloot. Ben jij benieuwd hoe Jasper het team gaat versterken? Lees dan snel verder! Mijn naam is Jasper Donkersloot, 22 jaar oud en woonachtig in Wijk en Aalburg. Ik volg de studie Commerciële Economie aan de...

Lees meer

06 sep Nieuwe medewerker Guus

Vanaf 28 augustus hebben wij er een nieuwe kracht bij – Guus van den Boom. Ben je benieuwd op welke manier Guus ons team komt versterken? Lees dan snel verder om meer over Guus te weten te komen! Goededag! Mijn naam is Guus van den Boom,...

Lees meer

04 sep Linkbuilding: best practices in 2017

Wie met zijn of haar website hoger in de zoekresultaten van Google wilt komen, kan er eigenlijk niet omheen: linkbuilding. Ook anno 2017 is linkbuilding (letterlijk “linkopbouw”) nog steeds een van de belangrijkste methodes om je website(s) te optimaliseren voor zoekmachines. Wat is linkbuilding en...

Lees meer

14 aug Wat is usability? Stuur je bezoekers niet onnodig naar je concurrent!

Usability is letterlijk vertaald als “gebruiksvriendelijkheid”. In een ideale wereld wordt iedere webshop of website optimaal ingericht voor de gebruiker. Een optimale inrichting houdt in dat de bezoeker geen obstakels ervaart tijdens het proces en met alle gemak een bestelling kan plaatsen. Vandaar dat ik in dit artikel verder in ga op de gebruiksvriendelijkheid van een webshop, ook wel de website (webshop) usability genoemd. Als conversie optimalisatiebureau zorgen wij er met name voor dat bezoekers beter converteren in een webshop (een hogere conversie behalen) waardoor webshops meer omzet behalen: het uiteindelijke doel van bijna iedere webshop.
Lees meer

24 jul Verhoog je online omzet met A/B testing

Conversie optimalisatie is een constant proces om meer rendement te halen uit je inspanningen. De eerste stap in conversie optimalisatie is het analyseren van je data en met behulp van je data obstakels in je webshop achterhalen. Om vervolgens een aanpassing van een obstakel te testen kan een A/B test een waardevolle toevoeging zijn. In dit artikel leg ik uit wat A/B testing precies is, leg ik uit wanneer en hoe je het inzet en geef ik je tips om een succesvolle A/B test uit te voeren.
Lees meer