Bas Smits
02 nov
Maak kennis met Bas!
Mijn naam is Sébastiën (Bas) Smits en ben geboren en getogen in ’s-Hertogenbosch. Ondernemer en ondernemend, commercieel en creatief en weet van koude leads warme leads te maken. Ik open deuren om bij de juiste gesprekspartner aan tafel te komen. Klantgericht, flexibel en resultaatgericht. Ik weet wat een bedrijf beweegt en speel daar tijdig op in. Het verhogen van klantwaarde en loyaliteit, dat zijn de kernwoorden waarmee je mijn functie het beste kan omschrijven.
branded content
17 okt
Wat is branded Content?
Branded content is een vorm van content waar de merkuiting is versmolten met de content (video, tekst of activatie) die waarde toevoegt in de vorm van entertainment of informatie. Het is niet net zoals bij advertenties dat de commerciële boodschap centraal staat. Branded content wordt vaak door de war gehaald met normale advertenties of het sponsoren via bekende personen. Pas wanneer de advertentie boven het commerciële uit stijgt, kun je spreken van het type branded content.

user experience
25 sep
Waarom komt een User Experience onderzoek altijd op nummer 1?
Een User Experience onderzoek is gericht op praktijkervaringen van jouw klant. De informatie die je uit zo’n User Experience onderzoek (ook wel UX onderzoek genoemd) haalt, zijn direct toepasbaar en daardoor waardevoller dan theoretische onderzoeken. De uitkomsten van een User Experience onderzoek zijn een perfecte input voor het verbeteren van de conversie op jouw website. Haal je de obstakels waar jouw klant in het onderzoek tegenaan loopt weg dan scoor je gegarandeerd meer omzet! In deze blog leg ik je uit waarom een User Experience onderzoek altijd op nummer 1 moet staan.
online omzet
18 sep
Wat is marketing?
Marketing is het gehele proces van het onderzoeken van jouw doelgroep en mogelijke kopers tot het waarde geven aan het product waarmee je de behoefte van de klant kunt vervullen. Vervolgens het vergaren van informatie om aan te sturen op herhaalaankopen. Het is dus meer dan alleen het extra waarde geven aan het product zelf. Ook de handelingen voor en na de aankoop geven een compleet beeld van marketing. Dit gaat stapsgewijs volgens het volgende stappenplan.
Jasper Donkersloot
06 sep
Nieuwe medewerker Jasper Donkersloot
Vanaf 28 augustus hebben wij een nieuwe medewerker erbij - Jasper Donkersloot. Ben jij benieuwd hoe Jasper het team gaat versterken? Lees dan snel verder!
Guus van den Boom
06 sep
Nieuwe medewerker Guus
Vanaf 28 augustus hebben wij er een nieuwe kracht bij – Guus van den Boom. Ben je benieuwd op welke manier Guus ons team komt versterken? Lees dan snel verder om meer over Guus te weten te komen!
linkbuilding seo
04 sep
Linkbuilding: best practices in 2017
Wie met zijn of haar website hoger in de zoekresultaten van Google wilt komen, kan er eigenlijk niet omheen: linkbuilding. Ook anno 2017 is linkbuilding (letterlijk “linkopbouw”) nog steeds een van de belangrijkste methodes om je website(s) te optimaliseren voor zoekmachines. Wat is linkbuilding en wat zijn tegenwoordig hierbij de belangrijke aandachtspunten? In dit gastartikel van TIC online marketing delen we onze kennis en ervaringen!
bezoek aan google
28 aug
mark@ing in Dublin: Van Google tot Guinness
Begin april was het team van mark@ing op uitnodiging van Google in Dublin. Het werd een onvergetelijke trip waarbij het nuttige met het aangename werd gecombineerd. Om jullie een kijkje bij ons in de keuken te geven onderstaand een kort verslag van onze avonturen in Dublin.
usability
14 aug
Wat is usability? Stuur je bezoekers niet onnodig naar je concurrent!
Usability is letterlijk vertaald als “gebruiksvriendelijkheid”. In een ideale wereld wordt iedere webshop of website optimaal ingericht voor de gebruiker. Een optimale inrichting houdt in dat de bezoeker geen obstakels ervaart tijdens het proces en met alle gemak een bestelling kan plaatsen. Vandaar dat ik in dit artikel verder in ga op de gebruiksvriendelijkheid van een webshop, ook wel de website (webshop) usability genoemd. Als conversie optimalisatiebureau zorgen wij er met name voor dat bezoekers beter converteren in een webshop (een hogere conversie behalen) waardoor webshops meer omzet behalen: het uiteindelijke doel van bijna iedere webshop.
social media
07 aug
Social media plan: Welk kanalen gebruik jij?
Social media is niet meer weg te denken. Ook niet wanneer je een bedrijf hebt. Eigenlijk kom je hier niet onderuit. Wel is het belangrijk de juiste kanalen te kiezen voor je bedrijf. Wat past bij jouw bedrijf? Tevens kan social media zorgen voor meer verkeer naar je website, al is het niet direct conversieverhogend. In dit artikel belichten we de vier meest gebruikte social media kanalen en vertellen we hoe je erin te werk gaat, wanneer je het bedrijfsmatig wilt gaan toepassen. Ben je benieuwd hoe dit moet? Lees dan snel verder.