Wanneer je voor meerdere Facebook-pagina's wilt gaan adverteren, kan het snel onoverzichtelijk worden. Facebook Business Manager biedt hiervoor een oplossing: een centrale plek waar je al je pagina's en advertenties kunt beheren. Heb jij al een Facebook Business Manager? Zo niet, in deze blog vertel ik je waarom jij er een aan zou moeten maken!
Het is maandagochtend en tijdens het wekelijkse overleg komt het toch weer naar boven; we moeten onze website gaan verbeteren. Maar waar moeten we beginnen? En hoe weten we wat goed gaat en wat nu niet lekker loopt? Ontwikkelingen op het gebied van websites gaan razendsnel. Het is daarom van groot belang dat je als organisatie je website blijft optimaliseren. Voor je kunt gaan optimaliseren moet je analyseren. Maar hoe voer je zo’n website analyse nou eigenlijk uit? En waarom is het belangrijk? Je leest het in deze blog!
Location based marketing is het toepassen van marketing tools afhankelijk van een bepaalde locatie waarop iemand zich bevindt. Aan de hand van deze locatie wordt er contact gemaakt met de mobiele telefoon van deze persoon om hem of haar te informeren of aan te zetten tot een actie. Er zijn verschillende manieren om location based marketing toe te passen. Meer weten? Lees dan snel verder!
Wanneer je op een website aan het surfen bent en tegen een vraag aanloopt ben je al snel geneigd om de chat te raadplegen. Voor een bedrijf kan het vrij tijdrovend zijn om deze chat handmatig te bedienen. Een chatbot biedt dan een uitkomst. De chatbot is de nieuwste trend op het gebied van klantenservice. Waar je vroeger nog te woord werd gestaan door een medewerker van het desbetreffende bedrijf nemen nu de ‘virtuele medewerkers’ het over. Maar wat zijn chatbots nu precies? En hoe zet je deze chatbots effectief in op je website? Je leest het in deze blog!
De term content marketing heb je waarschijnlijk weleens een keer voorbij horen komen. Misschien heb je een aantal specialisten in jouw vakgebied ook horen zeggen dat je hier als bedrijf zeker ‘iets’ mee moet. Maar hoe pak je dat aan? Wat houdt content marketing nu precies in en hoe zet je dit als bedrijf in om je klant het beste te bedienen? Je leest het hier!
Vanaf augustus 2019 gaat er een nieuwe stagiaire aan de slag bij mark@ing: Froukje Maas. Wil je meer over Froukje weten? Lees dan hier verder!
Vanaf augustus 2019 gaat er een nieuwe afstudeerder aan de slag bij mark@ing: Mike Peters. Wil je meer over Mike weten? Lees dan hier verder!
Videomarketing speelt een steeds prominentere rol binnen online marketing. Het is een vereiste wanneer je jouw product, website, webwinkel en/of dienst wilt promoten. In dit artikel leggen we uit hoe je het beste videomarketing kunt inzetten voor jouw platform.
Je plaatst regelmatig iets op al je social media platformen en reageert zo nu en dan. Je plant verschillende berichten in, maar hebt geen idee waarvoor deze berichten eigenlijk bedoeld zijn. Je krijgt het gevoel dat het succes van social media niet voor jou is weggelegd. Ben jij bij deze fase aangekomen? Treur niet! In dit artikel geven we je verschillende tips over hoe je de social media strategie van je bedrijf kunt verbeteren.
Veel retailers liggen momenteel in de spagaat: gaan ze alleen door met fysieke verkoop van hun producten en doen waar ze goed in zijn, of maken ze de overstap naar een (wellicht nog onbekende) wereld op het gebied van online marketing? Een webshop beginnen is een lastige keuze en gaat niet over een nacht ijs. In het afgelopen jaar heb ik een project mogen begeleiden van een klant van ons die de keuze heeft gemaakt om over te stappen op een webshop. In dit artikel neem ik je graag mee in het traject: waar hangt de beslissing van af en waar moet je rekening mee houden? Lees verder om erachter te komen welke opties je hebt.