Kennisontwikkeling
07 Nov
Kennisontwikkeling: niet alleen leerzaam maar ook rendabel
Kennisontwikkeling; een begrip wat je de laatste tijd misschien regelmatig gehoord hebt. Sommige bedrijven steken er veel tijd in, maar dat doen lang niet alle bedrijven. Niet elk bedrijf wil er budget voor vrij maken omdat het niet direct geld oplevert. In deze blog leg ik je uit waarom kennisontwikkeling niet alleen belangrijk voor medewerkers is, maar ook waarom het meer oplevert dan je misschien denkt.
E-mail marketing tips
02 Oct
Gouden e-mail marketing tips: gegarandeerd succes
Google op ‘e-mailmarketing tips’ en je komt talloze tips tegen die jou aan meer omzet vanuit e-mailmarketing gaan helpen. Allemaal goede theoretische adviezen die ik ook vaak als basis voor verbetering gebruik. Maar de hamvraag is natuurlijk: wat werkt in de praktijk? Op deze vraag ga ik je in deze blog antwoord geven door mijn e-mail marketing tips met jou te delen waardoor jij meer omzet gaat behalen.
Zoekwoorden onderzoek
19 Sep
Wat is een zoekwoorden onderzoek?
Een zoekwoorden onderzoek geeft inzicht in het zoekgedrag van je doelgroep binnen zoekmachines zoals Google. Een zoekwoorden onderzoek kan je gebruiken voor zowel je SEO- (zoekmachine optimalisatie) en SEA-strategie (zoekmachine adverteren). Door op de juiste termen gevonden te worden in zoekmachines op basis van de relevante content die je erover schrijft, kan je je bezoekersaantallen verhogen. In dit artikel lees je hoe je een zoekwoorden onderzoek uitvoert en hoe je er meer bezoekers mee genereert.
mark@ing awards
18 Sep
Waarom jij géén omzet moet laten weglekken uit je webshop!
Jouw webshop scoort veel beter dan die van de concurrent.. toch? Je haalt er orders uit en krijgt in je omgeving complimenten over de vormgeving. Niets meer aan doen dus. Of toch wel? In dit artikel ga ik in op de mark@ing awards die vorig jaar zijn georganiseerd door markating.nl. We hebben meer dan 150 webshops geanalyseerd op basis van een aantal conversie optimalisatie obstakels, waarvan ik jou de belangrijkste inzichten ga geven. Lees snel verder in dit artikel om erachter te komen.
11 Sep
Wat is Google Analytics

Wat is Google Analytics? Google Analytics is een gratis softwareprogramma van Google dat meer inzicht geeft in het gedrag op je website of webshop. Het geeft je inzicht in zowel het aantal bezoekers, waar ze vandaan komen, waar naartoe navigeren en wat het einddoel is. In dit...

05 Sep
Oriënterende meewerkstage Tim Minnaard
Vanaf 27 augustus is er bij mark@ing een nieuwe stagiair actief; Tim Minnaard. Natuurlijk hebben wij gevraagd wat Tim gaat doen tijdens zijn periode bij ons. Vraag jij je af wie Tim is en wat hij gaat doen? Lees hieronder dan verder!
29 Aug
Nieuwe afstudeerster Linde Haverhals
Vanaf 27 augustus 2018 hebben wij er een nieuwe afstudeer stagiaire bij; Linde Haverhals. Wij hebben gevraagd wat haar gaat bezig houden in de komende periode bij ons! Ben jij benieuwd wie Linde is? Lees dan snel verder!
22 Aug
Is interactieve email de nieuwe standaard?
Interactieve email is in opkomst. Dit type mail verandert statische beelden in dynamische elementen waardoor de ontvanger direct een conversie kan uitvoeren. Voorbeelden hiervan zijn direct vanuit je inbox een formulier invullen, een bestelling afronden of een video bekijken. Het is allemaal mogelijk in interactieve e-mails, maar gaat het ook de standaard worden? Dat lees je in deze blog!
14 Aug
Wat is Google Tag Manager?
Google Tag Manager is een gratis tool van Google dat dient als een soort van CMS voor stukjes website code. Door middel van tags kan je deze toevoegen waardoor tussenkomst van een webbouwer niet meer benodigd is. Meer weten over de inhoud van Google Tag Manager en hoe het ervoor zorgt dat jij meer resultaat kan boeken in minder tijd? Lees dan dit artikel over Google Tag Manager.
06 Aug
Hoger in Google – Meer websitebezoekers
Hoger in Google komen zonder daaraan advertentiebudget te besteden? Dat kan! Met deze tips leer je hoe je ervoor kan zorgen dat je Hoger in Google komt met je pagina binnen de organische zoekresultaten. Door middel van zoekmachine optimalisatie kan je hiervoor zorgen. Meer weten? Lees dan snel dit artikel!