17 Oct
SEO teksten: Hoe zorg je voor goede content?
Content is een relevante SEO-pijler, niet voor niets staat internet vol met tips om goede SEO teksten te schrijven. In dit artikel gaan we dieper in op de content op een website en hoe deze in de HTML-structuur wordt geplaatst. Lees snel verder hoe je ervoor zorgt dat jouw pagina's goede en vooral relevante SEO teksten bevatten!
10 Oct
Google update: effect van de Penguin 4.0 update
Als je het nieuws rondom de Google updates volgt heb je het vast al gehoord: Google heeft een nieuwe Penguin update uitgerold, namelijk de Penguin 4.0 update. Benieuwd wat deze Google update precies inhoudt en wat het effect hiervan is? Lees dan snel het artikel!
26 Sep
Pokémon GO: het stappenplan
Naar aanleiding van verschillende telefoontjes die wij hebben ontvangen na onze 11 tips voor ondernemers over Pokémon GO en ons kleine onderzoek naar de doelgroep van Pokémon GO, hebben we besloten een stappenplan te schrijven over de manier waarop je de klanten direct naar je winkel trekt. Hoewel de grote hype af is genomen onder Pokémon Go, zijn er nog altijd voldoende spelers. Valt jouw doelgroep onder de Pokémon Go spelers, wil jij meteen aan de slag met Pokémon GO en je omzet flink verhogen? Volg dan de onderstaande stappen! 
12 Sep
Nieuwe medewerker Maurice
Ben jij benieuwd naar onze nieuwe medewerker Maurice? Klik dan hier om meer te lezen over zijn werkzaamheden en op welke manier hij het team komt versterken!
05 Sep
Omzet verhogen met je bestaande klanten
In onze artikelen voeren meer bezoek en conversie optimalisatie de boventoon, waarbij vooral de nieuwe klant wordt bediend. Zonder klanten kan je tenslotte geen omzet draaien en dat is in alle gevallen het doel van je webshop. Maar houdt het hierbij op? Nee! De klant is inmiddels zover dat deze bereid is een aankoop te doen en met een beetje geluk (en vooral de juiste stappen zetten) misschien nog wel méér! Wil je je omzet verhogen bij je bestaande klant? Lees dan snel dit artikel!
15 Aug
Competitieve bezoeker (MBTI): Hoofdlijnen
Wellicht ben je bekend met MBTI: de Myer Briggs Type Indicator. MBTI is een model dat persoonlijkheden classificeert in 4 gedragstypen. Deze gedragstypen zijn gedefinieerd als de humanistische bezoeker, de spontane bezoeker, de methodische bezoeker en de competitieve bezoeker. Wellicht weet je al wat meer van MBTI af, zo niet dan raad ik je aan eerst het artikel te lezen over MBTI in het algemeen. In dit artikel gaan we dieper in op het gedrag en praktijkvoorbeelden van de competitieve bezoeker.
08 Aug
Spontane bezoeker (MBTI): Werk actiegericht
In onze reeks over de verschillende MBTI typen gaan we dieper in op de 4 voorkeuren. Wanneer je ons eerdere artikel over MBTI hebt gelezen weet je wellicht al dat dit een model is om persoonlijkheden te classificeren. Deze persoonstypen zijn gemakkelijk te identificeren en hebben ieder hun typische kenmerken. De 4 typen zijn onderverdeeld in de humanistische bezoeker, de spontane bezoeker, de methodische bezoeker en de competitieve bezoeker. Vandaag vertel ik je meer over het MBTI-type de spontane bezoeker.
31 Jul
Expanded Ads in Google AdWords
Wellicht heb je afgelopen weekend je AdWords account geopend en zag je een aantal meldingen en wijzigingen in je account. Heb je geen AdWords, óf ben je niet bekend met deze nieuwe update? Lees dan snel verder! Deze wijziging zorgt er namelijk voor dat je click through rate (CTR) -en dus het aantal bezoekers naar je website- wordt verhoogd!