We zijn aangekomen bij stap 4 in de reeks over conversie optimalisatie. Inmiddels ben je al aardig bekend met het begrip conversie optimalisatie en wellicht heb je zelf al een aantal obstakels ontdekt binnen je webshop waarmee je aan de slag kan gaan. Ben je nog niet bekend met conversie optimalisatie? Dan raad ik je allereerst aan om het algemene artikel over conversie optimalisatie en vervolgens de daarop volgende artikelen te lezen.
Hoe krijg je jouw website nu gestructureerd op een hoge positie in Google? In deze blog leg ik in 7 stappen uit hoe je SEO optimalisatie het beste aan kan pakken en zo dus geen omzet mis zal lopen. Lees hier snel verder om het 7 stappenplan met SEO tips te doorlopen!
Onlangs waren mijn collega en ik uitgenodigd voor een retail event van Google Partners & Nochii namens een retailklant van ons. Voor dit evenement werden verschillende retailers uitgenodigd om inzicht te krijgen in de belangrijkste trends voor retailers om meer online omzet te genereren. Uiteraard zijn deze tips niet alleen toepasbaar op retail: ook andere branches kunnen zeker baat hebben bij het optimaliseren van hun website om zich beter aan te passen op de ontwikkelingen binnen zoekmachines.
Het inzetten van SEO ‘Search Engine Optimization’, in het Nederlands ook wel vertaald als zoekmachine optimalisatie, is van groot belang om verkeer naar de website te krijgen. Maar waar moet je nu precies op letten om dit zo effectief en efficiënt mogelijk te doen? Bekijk hier onze 12 SEO tips!
Vanaf 6 februari is Carlijn werkzaam bij mark@ing! Ben jij benieuwd op welke manier ik het team kom versterken? Klik dan hier om verder te lezen over Carlijn!
Functionele obstakels binnen je website: een doorn in het oog van je webshop bezoekers. Functionele obstakels zijn niet direct fouten in je webshop, maar kunnen wel zorgen voor een verkeerde interpretatie bij je webshopbezoeker óf irritatie waardoor onnodig omzet wegvloeit. Weten hoe je functionele obstakels kunt herkennen binnen het conversie optimalisatieproces en hoe je ze kan aanpakken? Lees dan snel dit artikel verder!
Vanaf 3 februari hebben wij een nieuwe kracht erbij - Koen Rombouts. Ben je benieuwd op welke manier Koen ons team komt versterken? Lees dan snel verder om meer over Koen te weten te komen!
De online vindbaarheid van je organisatie is erg belangrijk. Hoe goed kunnen je (potentiële) klanten jouw website vinden? Het optimaliseren van zoekwoorden is één ding, maar welke SEO tools kun je gebruiken om je voortgang te meten? Je leest het hier.
In onze artikelenreeks over conversie optimalisatie geven we je een stappenplan hoe je ervoor kan zorgen dat jouw webshop meer leads/omzet voor je genereert. In stap 2, de technische obstakels van je webshop, gaan we bekijken hoe je ervoor zorgt dat er niet onnodig omzet uit je webshop wegvloeit. Heb je stap 1 nog niet gelezen? Lees dan eerst ons artikel over de unieke waardepropositie (stap 1) van je bedrijf.