02 May
Facebook marketing – Deel 2
Lees hier het eerste deel van deze serie! Social media is vluchtig en leent zich steeds meer als middel voor webcare. Je moet als bedrijf er klaar voor zijn om goed om te gaan met zowel negatieve als positieve reacties. Sommige bedrijven willen de slechte recensies in de doofpot stoppen door ze te verwijderen. De enige die je daarmee voor de gek houdt ben je zelf, de bezoeker voelt zich niet serieus genomen en deze bezoeker krijg je nooit meer terug.
14 Apr
Facebook marketing – Deel 1
Heb jij een website of webshop? De kans is dan groot dat je deze promoot via Facebook. Facebook is na WhatsApp het grootste sociale medium in Nederland. Het is relatief goedkoop om je producten of diensten onder de aandacht te brengen via Facebook, maar zijn je inspanningen het ook waard? In dit artikel geven we je tips waardoor je beter kan sturen op je ROI (Return On Investment) wanneer je Facebook als marketinginstrument gebruikt.
21 Mar
11 Tips om content te verspreiden tegen een laag budget
Het is niet voor iedere marketeer of ondernemer weggelegd om grote contentcampagnes te realiseren à la Coca Cola. Gelukkig is dat ook niet altijd nodig! Het belangrijkste bij het verspreiden van content is dat het efficiënt gebeurd en het is belangrijk om je investering terug te verdienen. Met deze 11 tips geven we je inzicht hoe je een groot resultaat kan boeken met een klein budget.
01 Mar
Google Partner badge bekroning voor mark@ing
Waarom wij vanochtend aan de taart zaten? mark@ing heeft iets te vieren: we zijn door Google beloond met de Google Partner badge! Hierdoor behoren we tot een selecte groep online marketing bureaus die door Google gecertificeerd zijn. We zijn uiteraard enorm trots op de Google Partner badge en delen dit succes graag met onze klanten! In deze blog lees je wat de voordelen voor jou als bedrijf zijn.
29 Feb
Zoekmachine update: Je positie kopen in Google?
Afgelopen weekend heeft Google aangekondigd dat er wijzigingen zullen plaatsvinden in de lay-out van de zoekresultaten. In de huidige lay-out is het nog het geval dat er 3 advertenties in de linkerkolom worden weergegeven en de overige, relevante advertenties worden in de rechterkolom weergegeven.
22 Feb
UX: Maak een nulmeting van je website!
Wanneer je een nieuwe website maakt, zijn er veel keuzes die gemaakt moeten worden. Hoe uitgebreid moet de website worden? Op welk CMS wil ik mijn website laten draaien? Wat is het doel van de website? Hoe zorg ik ervoor dat mijn behaalde posities niet verdwijnen? Welke partij ga ik inschakelen voor de bouw? Zomaar een greep uit keuzes die je je moet afvragen vóórdat de bouw van de website start. Veel mensen gaan ná de bouw van de website pas nadenken hoe bezoekers naar de website worden getrokken en daar gaan converteren. In dit artikel leggen we je uit waarom je dit al zou moeten afvragen alvorens je start met de bouw van de website.
15 Feb
WhatsApp als marketinginstrument?
Smartphones zijn niet meer weg te denken uit het dagelijks leven. Maar liefst 81% van alle Nederlanders bezit een smartphone. De razend-populaire dienst WhatsApp is vaak te vinden op de smartphones. Hoewel je bij sociale media misschien eerder aan Facebook of Twitter denkt, blijkt WhatsApp het belangrijkste sociale medium te zijn in Nederland. WhatsApp telt in Nederland maar liefst 9,8 miljoen gebruikers. Ter vergelijking: Facebook heeft 9,6 miljoen gebruikers in Nederland.
08 Feb
Twitter Polls: zó genereer je meer interactie!
Iedere (online) marketeer is op zoek naar interactie met zijn of haar klanten. Maar hoe genereer je nou interactie met je doelgroep? In dit artikel ga ik in op een relatief nieuwe mogelijkheid om in contact te komen met je potentiële en huidige klanten via social media: Twitter polls.
26 Jan
Review: WebWinkel Vakdagen

Groot aanbod aan lezingen Helaas is het onmogelijk om alle lezingen bij te wonen, vandaar dat wij een selectie hebben gemaakt. De locaties/secties waar de lezingen werden gehouden waren Keynote A, Keynote B, Betaaloplossingen, Big Data, Logistiek & Klantcontact, Marketing A, Marketing B, Technologie A, Technologie...