Lees ook deel drie. Toevallig had ik het laatst op Facebook: ik was aan het scrollen door mijn tijdlijn en zag een interessant artikel. Toen ik erop klikte kwam ik op een totáál andere pagina die niet aansloot bij wat ik verwachte. Waarschijnlijk wilde het betreffende bedrijf mij verleiden om te klikken, maar het enige wat ik dacht was; wegwezen!
Ben je werkzaam voor een goed doel en wil je online meer zichtbaarheid? Lees dan snel verder! Indien je in aanmerking komt voor Google Grants ontvang je $ 10.000,- advertentietegoed per maand, helemaal gratis!
Voor streekomroepen is het een roerige tijd. Eind maart dit jaar presenteerde Stichting Nederlandse Lokale Publieke Omroepen (NLPO) een nieuwe mediawet om het aantal streekomroepen in Nederland drastisch terug te dringen. De reden: meer subsidie per omroep waardoor de kwaliteit van de overgebleven omroepen wordt verhoogd. Momenteel zijn er ruim 250 omroepen aanwezig, dit wil de NLPO terugdringen naar 62. [1] 
Lees hier het eerste deel van deze serie! Social media is vluchtig en leent zich steeds meer als middel voor webcare. Je moet als bedrijf er klaar voor zijn om goed om te gaan met zowel negatieve als positieve reacties. Sommige bedrijven willen de slechte recensies in de doofpot stoppen door ze te verwijderen. De enige die je daarmee voor de gek houdt ben je zelf, de bezoeker voelt zich niet serieus genomen en deze bezoeker krijg je nooit meer terug.
Heb jij een website of webshop? De kans is dan groot dat je deze promoot via Facebook. Facebook is na WhatsApp het grootste sociale medium in Nederland. Het is relatief goedkoop om je producten of diensten onder de aandacht te brengen via Facebook, maar zijn je inspanningen het ook waard? In dit artikel geven we je tips waardoor je beter kan sturen op je ROI (Return On Investment) wanneer je Facebook als marketinginstrument gebruikt.
Het is niet voor iedere marketeer of ondernemer weggelegd om grote contentcampagnes te realiseren à la Coca Cola. Gelukkig is dat ook niet altijd nodig! Het belangrijkste bij het verspreiden van content is dat het efficiënt gebeurd en het is belangrijk om je investering terug te verdienen. Met deze 11 tips geven we je inzicht hoe je een groot resultaat kan boeken met een klein budget.
Waarom wij vanochtend aan de taart zaten? mark@ing heeft iets te vieren: we zijn door Google beloond met de Google Partner badge! Hierdoor behoren we tot een selecte groep online marketing bureaus die door Google gecertificeerd zijn. We zijn uiteraard enorm trots op de Google Partner badge en delen dit succes graag met onze klanten! In deze blog lees je wat de voordelen voor jou als bedrijf zijn.
Afgelopen weekend heeft Google aangekondigd dat er wijzigingen zullen plaatsvinden in de lay-out van de zoekresultaten. In de huidige lay-out is het nog het geval dat er 3 advertenties in de linkerkolom worden weergegeven en de overige, relevante advertenties worden in de rechterkolom weergegeven.
Wanneer je een nieuwe website maakt, zijn er veel keuzes die gemaakt moeten worden. Hoe uitgebreid moet de website worden? Op welk CMS wil ik mijn website laten draaien? Wat is het doel van de website? Hoe zorg ik ervoor dat mijn behaalde posities niet verdwijnen? Welke partij ga ik inschakelen voor de bouw? Zomaar een greep uit keuzes die je je moet afvragen vóórdat de bouw van de website start. Veel mensen gaan ná de bouw van de website pas nadenken hoe bezoekers naar de website worden getrokken en daar gaan converteren. In dit artikel leggen we je uit waarom je dit al zou moeten afvragen alvorens je start met de bouw van de website.