17 Aug
Vergroot je e-mail database eenvoudig en snel!
Als bedrijf wil je succesvol gevonden worden, ook wanneer het draait om online vindbaarheid. Je wil je product of dienst aan de man brengen en zorgen dat iedereen er vanaf weet. Maar hoe kan je anderen wijzen op de voordelen van jouw product of dienst als niemand de content leest die je publiceert? In dit artikel leggen we uit hoe je je e-mail database explosief kunt laten groeien zodat dit uiteindelijk meer conversie, en dus omzet, oplevert.
10 Aug
Hoe zorg je ervoor dat jouw mailings geopend worden?
Stel je voor: je bent een marketeer en hebt uitgebreid onderzoek gedaan naar de beste manier om je doelgroep te bereiken. Hieruit blijkt dat e-mailmarketing deel uitmaakt van je strategie. Maar hoe ga je het dan aanpakken? Je dient content ervoor te realiseren, het te promoten en vervolgens er conversie uit te slepen.
31 Jul
SEO cases met zichtbaar resultaat
We schrijven regelmatig over het belang van vindbaarheid op internet en welke factoren belangrijk zijn om rekening mee te houden. We kunnen ons voorstellen dat het voor lezers lastig is om hier doorheen te kunnen kijken. Om het de lezer gemakkelijker te maken geven wij inzicht in succesverhalen van bedrijven welke zijn mogelijk gemaakt door SEO.
22 Jul
Tips voor conversieverhoging via Adwords
Het vorige artikel over Google Adwords ging over het gebruik ervan en er werden tips gegeven om zo effectief mogelijk te richten op de doelgroep en tips waardoor het zoekresultaat meer opvalt. In dit artikel gaan we dieper in op manieren om de conversie te verhogen van een Adwords campagne.
16 Jul
Adwords: Check je conversies
Adwords kan een effectieve manier zijn om je doelgroep te bereiken, afhankelijk van je doel. In een eerder blog hebben we een stappenplan gemaakt wanneer je met Adwords wil starten. Wanneer je een campagne hebt aangemaakt, wil je natuurlijk ook dat je vervolgens de code kan meten.
08 Jul
Verschillende manieren om content te verspreiden
Uit blogs en andere websites blijkt dat contentmarketing erg belangrijk is. Niet zo gek natuurlijk: het levert een betere vindbaarheid op en is daarnaast een goedkope manier ten opzichte van adverteren. In dit artikel gaan we het hebben over de soorten content die gedeeld kunnen worden.
29 Jun
Youtube vs. Vimeo
Wanneer je denkt aan het uploaden van video’s op internet is hoogstwaarschijnlijk Youtube het eerste dat je te binnen schiet. Youtube is opgericht in 2005 en heeft 800 miljoen unieke bezoekers per dag. Het is wereldwijd enorm bekend en iedere minuut wordt er 72 uur(!) aan videomateriaal per minuut geupload. Als bedrijf kan het nuttig zijn om content toe te voegen aan je website in de vorm van video’s. Hoewel Youtube een uitgesproken keuze lijkt te zijn voor het uploaden van je content, is het wellicht toch een idee om verder te kijken dan dit kanaal.
24 Jun
Tips bij het maken van een keuze tussen vertaalbureaus
In een vorig artikel hebben we besproken hoe er kan worden omgegaan met meertalige websites. Een van de opties was het inschakelen van een vertaalbureau. Dit bureau zorgt er dan voor dat de content juist vertaald wordt zodat deze beschikbaar is voor een variant van de originele website. Het proces van A tot Z via een vertaalbureau wordt in dit blog besproken.
18 Jun
Welke social media strategie past bij jouw bedrijf?
Als onderdeel van je content strategie, waarover we al eerder hebben geschreven, kan je social media marketing toepassen. De social media platforms schieten als paddenstoelen uit de digitale grond. Als organisatie kan je er daarom tegenwoordig niet meer onderuit om naast een website actief te zijn op social media. De vraag is alleen of je op een juiste manier gebruik maakt van jouw social media strategie.