Wellicht ben je bekend met Google Streetview: met deze tool kan je virtueel door de straat van je keuze lopen. Door de 360 graden foto’s worden de straten realiteit op je beeldscherm. Google staat nooit stil en is altijd op zoek naar nieuwe updates en features voor haar gebruikers. Om deze reden is het voor bedrijven ook mogelijk om een kijkje in eigen keuken te geven, met het nieuwe Google Business View.
E-mailmarketing: een relatief oud maar effectief middel - mits je het goed inzet. In onze vorige blog over het vergroten van je e-maildatabase gaven we je tips hoe je snel aan trouwe volgers komt voor mailings. Wellicht heb je er zelf ook ervaring mee; bedrijven die je constant belagen met reclame en nieuwsbrieven waar je helemaal geen interesse in hebt. Gelukkig kan je je in de meeste gevallen hiervoor gewoon uitschrijven en wanneer dit niet het geval is, kan de OPTA ingeschakeld worden.
Als bedrijf wil je succesvol gevonden worden, ook wanneer het draait om online vindbaarheid. Je wil je product of dienst aan de man brengen en zorgen dat iedereen er vanaf weet. Maar hoe kan je anderen wijzen op de voordelen van jouw product of dienst als niemand de content leest die je publiceert? In dit artikel leggen we uit hoe je je e-mail database explosief kunt laten groeien zodat dit uiteindelijk meer conversie, en dus omzet, oplevert.
Stel je voor: je bent een marketeer en hebt uitgebreid onderzoek gedaan naar de beste manier om je doelgroep te bereiken. Hieruit blijkt dat e-mailmarketing deel uitmaakt van je strategie. Maar hoe ga je het dan aanpakken? Je dient content ervoor te realiseren, het te promoten en vervolgens er conversie uit te slepen.
We schrijven regelmatig over het belang van vindbaarheid op internet en welke factoren belangrijk zijn om rekening mee te houden. We kunnen ons voorstellen dat het voor lezers lastig is om hier doorheen te kunnen kijken. Om het de lezer gemakkelijker te maken geven wij inzicht in succesverhalen van bedrijven welke zijn mogelijk gemaakt door SEO.
Het vorige artikel over Google Adwords ging over het gebruik ervan en er werden tips gegeven om zo effectief mogelijk te richten op de doelgroep en tips waardoor het zoekresultaat meer opvalt. In dit artikel gaan we dieper in op manieren om de conversie te verhogen van een Adwords campagne.
Adwords kan een effectieve manier zijn om je doelgroep te bereiken, afhankelijk van je doel. In een eerder blog hebben we een stappenplan gemaakt wanneer je met Adwords wil starten. Wanneer je een campagne hebt aangemaakt, wil je natuurlijk ook dat je vervolgens de code kan meten.
Uit blogs en andere websites blijkt dat contentmarketing erg belangrijk is. Niet zo gek natuurlijk: het levert een betere vindbaarheid op en is daarnaast een goedkope manier ten opzichte van adverteren. In dit artikel gaan we het hebben over de soorten content die gedeeld kunnen worden.