Google op ‘e-mailmarketing tips’ en je komt talloze tips tegen die jou aan meer omzet vanuit e-mailmarketing gaan helpen. Allemaal goede theoretische adviezen die ik ook vaak als basis voor verbetering gebruik. Maar de hamvraag is natuurlijk: wat werkt in de praktijk? Op deze vraag ga ik je in deze blog antwoord geven door mijn e-mail marketing tips met jou te delen waardoor jij meer omzet gaat behalen.
Een zoekwoorden onderzoek geeft inzicht in het zoekgedrag van je doelgroep binnen zoekmachines zoals Google. Een zoekwoorden onderzoek kan je gebruiken voor zowel je SEO- (zoekmachine optimalisatie) en SEA-strategie (zoekmachine adverteren). Door op de juiste termen gevonden te worden in zoekmachines op basis van de relevante content die je erover schrijft, kan je je bezoekersaantallen verhogen. In dit artikel lees je hoe je een zoekwoorden onderzoek uitvoert en hoe je er meer bezoekers mee genereert.
Jouw webshop scoort veel beter dan die van de concurrent.. toch? Je haalt er orders uit en krijgt in je omgeving complimenten over de vormgeving. Niets meer aan doen dus. Of toch wel? In dit artikel ga ik in op de mark@ing awards die vorig jaar zijn georganiseerd door markating.nl. We hebben meer dan 150 webshops geanalyseerd op basis van een aantal conversie optimalisatie obstakels, waarvan ik jou de belangrijkste inzichten ga geven. Lees snel verder in dit artikel om erachter te komen.

Wat is Google Analytics? Google Analytics is een gratis softwareprogramma van Google dat meer inzicht geeft in het gedrag op je website of webshop. Het geeft je inzicht in zowel het aantal bezoekers, waar ze vandaan komen, waar naartoe navigeren en wat het einddoel is. In dit...

Vanaf 27 augustus is er bij mark@ing een nieuwe stagiair actief; Tim Minnaard. Natuurlijk hebben wij gevraagd wat Tim gaat doen tijdens zijn periode bij ons. Vraag jij je af wie Tim is en wat hij gaat doen? Lees hieronder dan verder!
Vanaf 27 augustus 2018 hebben wij er een nieuwe afstudeer stagiaire bij; Linde Haverhals. Wij hebben gevraagd wat haar gaat bezig houden in de komende periode bij ons! Ben jij benieuwd wie Linde is? Lees dan snel verder!
Interactieve email is in opkomst. Dit type mail verandert statische beelden in dynamische elementen waardoor de ontvanger direct een conversie kan uitvoeren. Voorbeelden hiervan zijn direct vanuit je inbox een formulier invullen, een bestelling afronden of een video bekijken. Het is allemaal mogelijk in interactieve e-mails, maar gaat het ook de standaard worden? Dat lees je in deze blog!
Google Tag Manager is een gratis tool van Google dat dient als een soort van CMS voor stukjes website code. Door middel van tags kan je deze toevoegen waardoor tussenkomst van een webbouwer niet meer benodigd is. Meer weten over de inhoud van Google Tag Manager en hoe het ervoor zorgt dat jij meer resultaat kan boeken in minder tijd? Lees dan dit artikel over Google Tag Manager.
Hoger in Google komen zonder daaraan advertentiebudget te besteden? Dat kan! Met deze tips leer je hoe je ervoor kan zorgen dat je Hoger in Google komt met je pagina binnen de organische zoekresultaten. Door middel van zoekmachine optimalisatie kan je hiervoor zorgen. Meer weten? Lees dan snel dit artikel!
Let op! Voordat je dit artikel gaat lezen moet je jezelf goed afvragen of je meer informatie wilt weten over een concurrentenanalyse of een concurrentieanalyse! Dat zijn namelijk twee hele verschillende dingen. In ons artikel richt ik me tot de concurrentenanalyse en geef ik je hierbij tools, maar geef ik ook tips voor het uitvoeren van een juiste concurrentieanalyse!