06 Feb
Afscheid stagiair Jasper
20 weken geleden begon ik aan mijn afstudeerperiode bij mark@ing. Ben je benieuwd hoe mijn afstudeerperiode verlopen is? Lees dan hieronder verder.
12 Jan
Afscheid stagiair Guus
Het is nu 20 weken geleden dat ik ben begonnen als meeloopstagiair bij mark@ing. Benieuwd hoe mijn stage periode verlopen is? Lees dan hieronder verder.
31 Dec
Jaaroverzicht mark@ing 2017
Het jaar 2017 zit er op en is voorbij gevlogen voor mark@ing! We nemen je mee naar het afgelopen (bewogen) jaar, wij hebben in ieder geval niet stilgezeten! Kijk je met ons mee?
27 Nov
Internet marketing training: besteed je mediabudget nuttig!
Wellicht heb je het de afgelopen tijd via de verschillende kanalen van mark@ing al voorbij zien komen: we willen graag onze kennis delen door middel van trainingen. Ben je benieuwd waarom we hiervoor hebben gekozen, wat onze trainingen inhouden & wat je na afloop met zo’n training kan? Lees dan snel dit artikel over onze internet marketing training!
02 Nov
Maak kennis met Bas!
Mijn naam is Sébastiën (Bas) Smits en ben geboren en getogen in ’s-Hertogenbosch. Ondernemer en ondernemend, commercieel en creatief en weet van koude leads warme leads te maken. Ik open deuren om bij de juiste gesprekspartner aan tafel te komen. Klantgericht, flexibel en resultaatgericht. Ik weet wat een bedrijf beweegt en speel daar tijdig op in. Het verhogen van klantwaarde en loyaliteit, dat zijn de kernwoorden waarmee je mijn functie het beste kan omschrijven.
17 Oct
Wat is branded Content?
Branded content is een vorm van content waar de merkuiting is versmolten met de content (video, tekst of activatie) die waarde toevoegt in de vorm van entertainment of informatie. Het is niet net zoals bij advertenties dat de commerciële boodschap centraal staat. Branded content wordt vaak door de war gehaald met normale advertenties of het sponsoren via bekende personen. Pas wanneer de advertentie boven het commerciële uit stijgt, kun je spreken van het type branded content.

25 Sep
Waarom komt een User Experience onderzoek altijd op nummer 1?
Een User Experience onderzoek is gericht op praktijkervaringen van jouw klant. De informatie die je uit zo’n User Experience onderzoek (ook wel UX onderzoek genoemd) haalt, zijn direct toepasbaar en daardoor waardevoller dan theoretische onderzoeken. De uitkomsten van een User Experience onderzoek zijn een perfecte input voor het verbeteren van de conversie op jouw website. Haal je de obstakels waar jouw klant in het onderzoek tegenaan loopt weg dan scoor je gegarandeerd meer omzet! In deze blog leg ik je uit waarom een User Experience onderzoek altijd op nummer 1 moet staan.
18 Sep
Wat is marketing?
Marketing is het gehele proces van het onderzoeken van jouw doelgroep en mogelijke kopers tot het waarde geven aan het product waarmee je de behoefte van de klant kunt vervullen. Vervolgens het vergaren van informatie om aan te sturen op herhaalaankopen. Het is dus meer dan alleen het extra waarde geven aan het product zelf. Ook de handelingen voor en na de aankoop geven een compleet beeld van marketing. Dit gaat stapsgewijs volgens het volgende stappenplan.