06 Sep
Nieuwe medewerker Jasper Donkersloot
Vanaf 28 augustus hebben wij een nieuwe medewerker erbij - Jasper Donkersloot. Ben jij benieuwd hoe Jasper het team gaat versterken? Lees dan snel verder!
06 Sep
Nieuwe medewerker Guus
Vanaf 28 augustus hebben wij er een nieuwe kracht bij – Guus van den Boom. Ben je benieuwd op welke manier Guus ons team komt versterken? Lees dan snel verder om meer over Guus te weten te komen!
04 Sep
Linkbuilding: best practices in 2017
Wie met zijn of haar website hoger in de zoekresultaten van Google wilt komen, kan er eigenlijk niet omheen: linkbuilding. Ook anno 2017 is linkbuilding (letterlijk “linkopbouw”) nog steeds een van de belangrijkste methodes om je website(s) te optimaliseren voor zoekmachines. Wat is linkbuilding en wat zijn tegenwoordig hierbij de belangrijke aandachtspunten? In dit gastartikel van TIC online marketing delen we onze kennis en ervaringen!
28 Aug
mark@ing in Dublin: Van Google tot Guinness
Begin april was het team van mark@ing op uitnodiging van Google in Dublin. Het werd een onvergetelijke trip waarbij het nuttige met het aangename werd gecombineerd. Om jullie een kijkje bij ons in de keuken te geven onderstaand een kort verslag van onze avonturen in Dublin.
14 Aug
Wat is usability? Stuur je bezoekers niet onnodig naar je concurrent!
Usability is letterlijk vertaald als “gebruiksvriendelijkheid”. In een ideale wereld wordt iedere webshop of website optimaal ingericht voor de gebruiker. Een optimale inrichting houdt in dat de bezoeker geen obstakels ervaart tijdens het proces en met alle gemak een bestelling kan plaatsen. Vandaar dat ik in dit artikel verder in ga op de gebruiksvriendelijkheid van een webshop, ook wel de website (webshop) usability genoemd. Als conversie optimalisatiebureau zorgen wij er met name voor dat bezoekers beter converteren in een webshop (een hogere conversie behalen) waardoor webshops meer omzet behalen: het uiteindelijke doel van bijna iedere webshop.
07 Aug
Social media plan: Welke kanalen gebruik jij?
Social media is niet meer weg te denken. Ook niet wanneer je een bedrijf hebt. Eigenlijk kom je hier niet onderuit. Wel is het belangrijk de juiste kanalen te kiezen voor je bedrijf. Wat past bij jouw bedrijf? Tevens kan social media zorgen voor meer verkeer naar je website, al is het niet direct conversieverhogend. In dit artikel belichten we de vier meest gebruikte social media kanalen en vertellen we hoe je erin te werk gaat, wanneer je het bedrijfsmatig wilt gaan toepassen. Ben je benieuwd hoe dit moet? Lees dan snel verder.
30 Jul
Digitale strategie deel 2 – Customer Journey
Hoe zou jij het vinden als je een actie ziet in een huis-aan-huisblad, maar je kijkt op de webshop en de aanbieding is helemaal niet te vinden. Dit zorgt voor een negatief perspectief tegenover het bedrijf. Dit kan ook voor jouw onderneming gebeuren. Lees daarom door!
24 Jul
Verhoog je online omzet met A/B testing
Conversie optimalisatie is een constant proces om meer rendement te halen uit je inspanningen. De eerste stap in conversie optimalisatie is het analyseren van je data en met behulp van je data obstakels in je webshop achterhalen. Om vervolgens een aanpassing van een obstakel te testen kan een A/B test een waardevolle toevoeging zijn. In dit artikel leg ik uit wat A/B testing precies is, leg ik uit wanneer en hoe je het inzet en geef ik je tips om een succesvolle A/B test uit te voeren.
17 Jul
Nieuwe medewerkster Simone
Sinds 3 juli heeft mark@ing er een nieuw gezicht bij: Simone van Breugel. Benieuwd waarin Simone ons gaat ondersteunen? Lees dan snel haar introductie.
10 Jul
De 3 soorten autoresponder e-mail series die je vandaag nog moet instellen
E-mailmarketing is nog steeds de meest directe manier om in contact met klanten te komen. Immers worden e-mails direct naar de inbox van de klant gestuurd. Wanneer e-mails geopend worden, geniet de boodschap van volledige aandacht van de lezer. Klinkt goed. Hoewel, dan het moet eerst wel tot een opening komen.