Google Tag Manager is een gratis tool van Google dat dient als een soort van CMS voor stukjes website code. Door middel van tags kan je deze toevoegen waardoor tussenkomst van een webbouwer niet meer benodigd is. Meer weten over de inhoud van Google Tag Manager en hoe het ervoor zorgt dat jij meer resultaat kan boeken in minder tijd? Lees dan dit artikel over Google Tag Manager.
Hoger in Google komen zonder daaraan advertentiebudget te besteden? Dat kan! Met deze tips leer je hoe je ervoor kan zorgen dat je Hoger in Google komt met je pagina binnen de organische zoekresultaten. Door middel van zoekmachine optimalisatie kan je hiervoor zorgen. Meer weten? Lees dan snel dit artikel!
Let op! Voordat je dit artikel gaat lezen moet je jezelf goed afvragen of je meer informatie wilt weten over een concurrentenanalyse of een concurrentieanalyse! Dat zijn namelijk twee hele verschillende dingen. In ons artikel richt ik me tot de concurrentenanalyse en geef ik je hierbij tools, maar geef ik ook tips voor het uitvoeren van een juiste concurrentieanalyse! 
Google Analytics is een gratis analyseprogramma van Google om verschillende statistieken op de website bij te houden. Zo kan je bijvoorbeeld achterhalen vanuit welk kanaal je bezoekers komen, welke route ze doorlopen op je website en wat het conversieratio op je website is. (De verhouding bezoekers dat een actie heeft afgerond ten opzichte van het totale aantal bezoekers op je website afgezet). Dit is slechts een kleine greep van statistieken die je kan meten binnen Google Analytics. Wil je weten hoe Google Analytics precies werkt en hoe je het juist inricht? Lees dan snel verder in ons artikel over onze Google Analytics uitleg!
Wat is Growth hacking? Ook wel growth marketing of growth hacking marketing genoemd. Deze termen kwam ik steeds vaker tegen in de online artikelen. Maar wat is het precies en hoe kan het ervoor zorgen dat jouw business succesvol wordt? Dit ben ik gaan onderzoeken door een training te volgen van Rockboost. Wat ik heb ontdekt en hoe dit mij (en dus jou) kan helpen bij het laten groeien van je bedrijf leg ik in dit artikel uit.
Ongeveer een halfjaar geleden ben ik begonnen als afstudeerstagiaire bij mark@ing. Ben jij benieuwd hoe ik terug kijk op het afgelopen halfjaar? Lees dan snel verder in onderstaand blog.
Tien weken geleden ben ik begonnen aan mijn oriënterende meewerkstage bij mark@ing. Ben jij benieuwd hoe mijn stageperiode verlopen is? Lees dan hieronder verder!
De Google meta description: wat is de ideale lengte? Om eerlijk te zijn: de laatste tijd verandert Google vaker de lengte van de meta description dan dat ik op vakantie ga (en dat is best vaak). In december kondigde Google nog aan dat de meta descriptions van 160 werd verlengd naar 320 tekens, zodat er meer informatie in kwijt kon. Dus hup, alle meta descriptions aanpassen (want als Google zegt "spring", vragen velen zich niet af "waarom?", maar "hoe hoog?") én langere meta descriptions zorgen natuurlijk voor meer informatie die kwijt kan. Echter, nu kondigt Google aan dat de meta descriptions weer worden verkort.. WAT?!