03 Apr
Starten met Google AdWords: volg dit stappenplan!
Starten met Google AdWords is een goede stap als je meer bezoekers naar je website wilt leiden. Hoe start je een goede Google AdWords-campagne? Lees in dit stappenplan hoe je met een goede Google AdWords-campagne potentiële klanten kan verleiden.
27 Mar
#4 Conversie optimalisatie – Usability obstakels
We zijn aangekomen bij stap 4 in de reeks over conversie optimalisatie. Inmiddels ben je al aardig bekend met het begrip conversie optimalisatie en wellicht heb je zelf al een aantal obstakels ontdekt binnen je webshop waarmee je aan de slag kan gaan. Ben je nog niet bekend met conversie optimalisatie? Dan raad ik je allereerst aan om het algemene artikel over conversie optimalisatie en vervolgens de daarop volgende artikelen te lezen.
20 Mar
SEO optimalisatie in 7 stappen!
Hoe krijg je jouw website nu gestructureerd op een hoge positie in Google? In deze blog leg ik in 7 stappen uit hoe je SEO optimalisatie het beste aan kan pakken en zo dus geen omzet mis zal lopen. Lees hier snel verder om het 7 stappenplan met SEO tips te doorlopen!
13 Mar
4 trends van Google in 2017
Onlangs waren mijn collega en ik uitgenodigd voor een retail event van Google Partners & Nochii namens een retailklant van ons. Voor dit evenement werden verschillende retailers uitgenodigd om inzicht te krijgen in de belangrijkste trends voor retailers om meer online omzet te genereren. Uiteraard zijn deze tips niet alleen toepasbaar op retail: ook andere branches kunnen zeker baat hebben bij het optimaliseren van hun website om zich beter aan te passen op de ontwikkelingen binnen zoekmachines.
06 Mar
12 SEO tips die je niet mag missen!
Het inzetten van SEO ‘Search Engine Optimization’, in het Nederlands ook wel vertaald als zoekmachine optimalisatie, is van groot belang om verkeer naar de website te krijgen. Maar waar moet je nu precies op letten om dit zo effectief en efficiënt mogelijk te doen? Bekijk hier onze 12 SEO tips!
13 Feb
Nieuwe medewerkster Carlijn
Vanaf 6 februari is Carlijn werkzaam bij mark@ing! Ben jij benieuwd op welke manier ik het team kom versterken? Klik dan hier om verder te lezen over Carlijn!
06 Feb
#3: Conversie optimalisatie – Functionele obstakels
Functionele obstakels binnen je website: een doorn in het oog van je webshop bezoekers. Functionele obstakels zijn niet direct fouten in je webshop, maar kunnen wel zorgen voor een verkeerde interpretatie bij je webshopbezoeker óf irritatie waardoor onnodig omzet wegvloeit. Weten hoe je functionele obstakels kunt herkennen binnen het conversie optimalisatieproces en hoe je ze kan aanpakken? Lees dan snel dit artikel verder!
06 Feb
Nieuwe medewerker Koen
Vanaf 3 februari hebben wij een nieuwe kracht erbij - Koen Rombouts. Ben je benieuwd op welke manier Koen ons team komt versterken? Lees dan snel verder om meer over Koen te weten te komen!
30 Jan
13 SEO tools om je zoekwoordposities te meten
De online vindbaarheid van je organisatie is erg belangrijk. Hoe goed kunnen je (potentiële) klanten jouw website vinden? Het optimaliseren van zoekwoorden is één ding, maar welke SEO tools kun je gebruiken om je voortgang te meten? Je leest het hier.
23 Jan
mark@ing awards 2017: Is jouw webshop er klaar voor?
Steeds meer ondernemers zien het belang in van een omnichannel strategie. Ondernemers die voorheen alleen maar zich focusten op de offline winkelervaring, zorgen er nu voor dat de bezoeker zowel offline als online op dezelfde manier behandeld worden waarbij het gemak van de consument centraal staat. Deze online ondernemers willen wij belonen! Hoe? Dat lees je in dit artikel.