E-mail automation programma’s zijn bijna niet meer weg te denken uit het bedrijfsleven. Maar het ene programma is het andere niet. Het is dan ook van belang om duidelijk in beeld te hebben wat je met een programma kan bereiken om een goede keuze te kunnen maken. Zit jij er aan te denken om met SharpSpring of MailChimp te gaan werken of over te stappen op één van deze twee? Dan zit je hier goed! In deze blog vertellen we je alles over deze 2 marketing automation tools en wat de overeenkomsten en verschillen zijn.
Virtual reality: seeing is believing! Het kan je op geen enkele manier ontgaan zijn, want je ziet het tenslotte overal. Virtual Reality is er en gaat ook niet meer weg. Er zijn nog veel sceptici als het gaat om het nut van Virtual Reality. Eerlijk gezegd was ik dat ook na mijn eerste ervaring met de Samsung Gear VR. Pas toen ik bij een vriend van mij de HTC Vive en de Oculus Rift had ervaren wist ik dat dit een revolutie zou gaan veroorzaken. Deze revolutie is zich momenteel in ontwikkeling en het is nog onduidelijk wat de toekomst gaat brengen, maar duidelijk is wel dat VR ons dagelijkse leven drastisch zal hebben veranderd in 2025. Wat is virtual reality dan precies? Dat leg ik je uit in de volgende alinea!
Starten met Google AdWords is een goede stap als je meer bezoekers naar je website wilt leiden. Hoe start je een goede Google AdWords-campagne? Lees in dit stappenplan hoe je met een goede Google AdWords-campagne potentiële klanten kan verleiden.
We zijn aangekomen bij stap 4 in de reeks over conversie optimalisatie. Inmiddels ben je al aardig bekend met het begrip conversie optimalisatie en wellicht heb je zelf al een aantal obstakels ontdekt binnen je webshop waarmee je aan de slag kan gaan. Ben je nog niet bekend met conversie optimalisatie? Dan raad ik je allereerst aan om het algemene artikel over conversie optimalisatie en vervolgens de daarop volgende artikelen te lezen.
Hoe krijg je jouw website nu gestructureerd op een hoge positie in Google? In deze blog leg ik in 7 stappen uit hoe je SEO optimalisatie het beste aan kan pakken en zo dus geen omzet mis zal lopen. Lees hier snel verder om het 7 stappenplan met SEO tips te doorlopen!
Onlangs waren mijn collega en ik uitgenodigd voor een retail event van Google Partners & Nochii namens een retailklant van ons. Voor dit evenement werden verschillende retailers uitgenodigd om inzicht te krijgen in de belangrijkste trends voor retailers om meer online omzet te genereren. Uiteraard zijn deze tips niet alleen toepasbaar op retail: ook andere branches kunnen zeker baat hebben bij het optimaliseren van hun website om zich beter aan te passen op de ontwikkelingen binnen zoekmachines.
Het inzetten van SEO ‘Search Engine Optimization’, in het Nederlands ook wel vertaald als zoekmachine optimalisatie, is van groot belang om verkeer naar de website te krijgen. Maar waar moet je nu precies op letten om dit zo effectief en efficiënt mogelijk te doen? Bekijk hier onze 12 SEO tips!
Vanaf 6 februari is Carlijn werkzaam bij mark@ing! Ben jij benieuwd op welke manier ik het team kom versterken? Klik dan hier om verder te lezen over Carlijn!
Functionele obstakels binnen je website: een doorn in het oog van je webshop bezoekers. Functionele obstakels zijn niet direct fouten in je webshop, maar kunnen wel zorgen voor een verkeerde interpretatie bij je webshopbezoeker óf irritatie waardoor onnodig omzet wegvloeit. Weten hoe je functionele obstakels kunt herkennen binnen het conversie optimalisatieproces en hoe je ze kan aanpakken? Lees dan snel dit artikel verder!