Profile zakelijk bedient de auto leasemarkt. Om pro-actief te kunnen communiceren tijdens bandenwissels, zijn er door mark@ing e-mailcampagnes opgestart.

Lees direct de case

MCB Specials (voorheen Hamel), onderdeel van de MCB groep, is specialist én one-stop-shop op het gebied van hoogwaardige metalen, high performance alloys en non-ferro binnen de metaalverwerkende branche. MCB Specials heeft aan ons gevraagd de SEO migratie te begeleiden & uit te voeren zodat zoekwoordposities behouden blijven.

Bekijk de case
logo-mcb-campus

MCB Campus is dé opleider binnen de staalbranche. Het aantal specialisten binnen de staalbranche neemt af, vandaar dat de marktleider in metaal, MCB, een campus heeft opgezet om ervoor te zorgen dat talent goed opgeleid & behouden blijft binnen de staalmarkt. Door de inzet van Google AdWords zorgt mark@ing voor meer naamsbekendheid & traffic naar de website.

Bezoek de website

Refitech is dé producent op het gebied van (maatwerk)oplossingen voor carbon fiber componenten. In samenwerking met YellowSite zijn wij momenteel bezig de nieuwe strategie online vorm te geven. Wij verzorgen onder andere de nieuwe websitestructuur, de SEO-migratie en basisinrichting van statistiekentools, SEO en marketing automation.

Bezoek de huidige website
site-mcb

MCB is dé distributeur in de metaalbranche. In Nederland, België en Duitsland voorzien zij haar klanten van verschillende metalen zoals aluminium, RVS, Staal, Koper, Messing en Fittingen. Voor de nieuwe, internationale website heeft MCB mark@ing gevraagd om te zorgen voor de SEO migratie, zodat het positiebehoud gewaarborgd blijft.

Bezoek de website
Opslagmarkt.nl

Voor Opslagmarkt, een nieuw concept waarbij vraag en aanbod op het gebied van opslagruimten worden samengebracht, heeft mark@ing bijgedragen aan invulling van de strategie & het concept en voert hiervoor online marketing activiteiten uit die betrekking hebben op het verhogen van traffic & conversie optimalisatie.

Lees direct de case
logo-website

MCB Direct, onderdeel van de MCB groep, is dé regionale partner voor metalen en kunstoffen. Vanuit 9 vestigingen in het hele land voorziet MCB Direct de sterk groeiende vraag van verschillende metalen. Momenteel is mark@ing bezig met het SEO-migratietraject om ervoor te zorgen dat de zoekwoordposities gewaarborgd blijven.

Bezoek de website
Ten-logo

TEN Europe is een overkoepelende organisatie voor bandenorganisatie in grote delen van Europa. Om internationale allure uit te kunnen stralen, is het belangrijk om een website te hebben die hierbij aansluit. Het responsive design is strak en daarnaast op ieder apparaat te bekijken.

Lees direct deze case
vanabbe-logo

Het van Abbemuseum in Eindhoven laat door MaxServ een nieuwe website bouwen. mark@ing heeft MaxServ geadviseerd op het gebied van gebied van gebruiksvriendelijkheid door een onderzoek. De resultaten hiervan worden worden als leidraad gebruikt voor de bouw van de nieuwe website.

Lees direct deze case
Connect 2 Cleanrooms png logo

Connect 2 Cleanrooms is gevestigd in meerdere Europese landen en heeft om de Nederlandse markt te veroveren onlangs in Utrecht een kantoor geopend. mark@ing heeft een online marketing strategie uitgestippeld én uitgevoerd voor het betreden van de Nederlandse markt.

Lees direct deze case

profile-logo

Profile Car & Tyreservice is een nieuwe weg ingeslagen en hierbij hoort een nieuwe website. mark@ing is verantwoordelijk voor het vertalen van de wensen van Profile naar de webbouwers. De nieuwe website met fris design is in januari 2016 opgeleverd.

Lees direct deze case
opslagman-logo

Opslagman.nl is de enige partij in Europa waarbij je direct een opslagbox kan huren. mark@ing zorgt met de inzet van contentmarketing, linkbuilding (SEO) en Adwords (SEA) onder andere voor kwalitatieve / kwantitieve betere bezoekers én een hoger conversieratio.

Lees direct deze case
logo-vakantiehuis

Steeds meer particulieren zoeken een vakantiehuis. Om vraag en aanbod bij elkaar te brengen voert mark@ing Adwords-campagnes uit, met als doel: online leads genereren. Om de conversieratio te verhogen is mark@ing een A/B test gestart met verschillende landingspagina’s.

Lees direct deze case
darling-logo

Voor Darling Ingredients, een multinational die verschillende restproducten verwerkt voor hergebruik, heeft mark@ing in opdracht van MaxServ het project -en contentmanagement geleid. In fase 2 wordt ook de SEO strategie van Darling door mark@ing uitgevoerd.

Lees direct deze case
maxserv-logo2

Voor MaxServ, een webbouwer met specialisme in TYPO3, ontwikkelt mark@ing de online strategie. MaxServ is een autoriteit op het gebied van TYPO3 en wil dat graag uitstralen. De middelen die mark@ing hier onder andere voor inzet zijn SEO, SEA en e-mailmarketing.

Lees direct deze case
yellowsite-logo1

YellowSite is een nieuwe speler op het gebied van WordPress websites. Zij bouwen WordPress websites op maat tegen een scherpe prijs. Naamsbekendheid genereren in de regio is het belangrijkste doel voor YellowSite, voornamelijk op basis van brandingcampagnes via SEA.

Lees direct deze case