Onze klanten & cases

Hieronder vind je een overzicht van al onze klantcases. Deze zijn zeer gevarieerd, maar zijn allen onder te verdelen in de pijlers: meer traffic, meer inzicht & meer conversie. Heb je vragen over één van deze klantcases neem dan gerust contact met ons op.

Profile – zakelijk

In opdracht van Profile zakelijk beheren wij de jaarlijkse e-mail bandenwissel campagnes voor alle leaserijders die bij Profile een afspraak plannen. Dit doen wij onder andere voor Alphabet, AA Lease en nog veel meer.

> Open ratio e-mails 61%

> Conversie percentage naar afspraak 57%

TEN Europe is een overkoepelende organisatie voor bandenorganisatie in grote delen van Europa. Om internationale allure uit te kunnen stralen, is het belangrijk om een website te hebben die hierbij aansluit. Wij hebben vanuit mark@ing zowel de website ontwikkeld, gevuld en live gezet!

Deze case bekijken

Refitech is dé producent op het gebied van (maatwerk)oplossingen voor carbon fiber componenten. Wij hebben zorg gedragen voor onder andere de Digitale strategie, de SEO-migratie en basisinrichting van statistiekentools, SEO en marketing automation.

De Refitech website bekijken

Connect2Cleanrooms is gevestigd in meerdere Europese landen en heeft om de Nederlandse markt te veroveren onlangs in Utrecht een kantoor geopend. Wij hebben ondersteund bij het opzetten van de basis elementen voor de nieuwe Digitale Strategie. Denk aan: Google AdWords en Google Analytics.

Meer weten over CleanRooms

MCB

In opdracht van MCB (Campus, Specials en Direct) verzorgen wij onder andere de volgende dingen voor MCB; online marketing trainingen, ondersteuning op locatie, Google AdWords, SEO migratie en inrichting van Google Analytics.

> Google Analytics weergaves +24

> Totaal aantal trainees in 2017 = 15

In 2017 is Koen Paquay gevraagd om als gastspreker een e-commerce presentatie te geven tijdens de Residentieel Seminarie in Brussel voor Molcon Interwheels. Deze presentatie en de interactie tijdens heeft Molcon Interwheels geholpen bij het formuleren van hun plannen voor 2018.

Naar de website van Molcon

Voor MaxServ, een webbouwer met specialisme in TYPO3, ontwikkelt mark@ing de online strategie. MaxServ is een autoriteit op het gebied van TYPO3 en wil dat graag uitstralen. De middelen die mark@ing hier onder andere voor inzet zijn SEO, SEA en e-mailmarketing.

Lees direct deze case

In samenwerking met MaxServ hebben wij gewerkt aan de realisatie van de nieuwe website voor Atami. Onze bijdrage binnen dit project betrof de volgende onderdelen: SEO migratie, Google Analytics inrichting en opzetten van een e-mail activatie campagne. Up Next: Conversie Optimalisatie.

Lees direct deze case

Darling Ingredients

Voor Darling Ingredients, een multinational die verschillende restproducten verwerkt, heeft mark@ing in samenwerking met MaxServ het project -en content management geleid. Daarnaast hebben wij de basis gelegd voor Google Analytics in de US en Zoekmachine optimalisatie in Europa.

> Totaal aantal nieuwe website wereldwijd +15

> Positiestijging in Zoekmachines +30%

Het van Abbemuseum in Eindhoven laat door MaxServ een nieuwe website bouwen. mark@ing heeft MaxServ geadviseerd op het gebied van gebied van gebruiksvriendelijkheid door een onderzoek. De resultaten hiervan worden worden als leidraad gebruikt voor de bouw van de nieuwe website.

Lees direct deze case

Opslagman.nl is de enige partij in Europa waarbij je direct een opslagbox kan huren. mark@ing zorgt met de inzet van contentmarketing, linkbuilding (SEO) en Adwords (SEA) onder andere voor kwalitatieve / kwantitieve betere bezoekers én een hoger conversieratio.

Lees direct deze case

Steeds meer particulieren zoeken een vakantiehuis. Om vraag en aanbod bij elkaar te brengen voert mark@ing Adwords-campagnes uit, met als doel: online leads genereren. Om de conversieratio te verhogen is mark@ing een A/B test gestart met verschillende landingspagina’s.

Lees direct deze case

Profile Car & Tyreservice

Binnen het proces van de realisatie van deze nieuwe websites voor zowel Nederland als België heeft mark@ing een belangrijke rol. Bij aanvang van het project heeft Koen Paquay de rol van productowner op zich genomen.

> Conversie stijging afspraken +23%

> Gebruikersgemak websites +45%