Connect 2 cleanrooms

Connect 2 cleanrooms levert modulaire cleanrooms op maat. De klanten van Connect 2 cleanrooms kunnen door het inzetten van modulaire cleanrooms efficiënter werken. Het hoofdkantoor is gevestigd in Lancaster (Engeland), van waaruit het Verenigd Koninkrijk bediend wordt. Het bedrijf heeft inmiddels zijn vleugels uitgeslagen naar Italië, Frankrijk, Portugal, Spanje en Duitsland. In Utrecht werd onlangs een kantoor geopend van waaruit de Nederlandstalige markt bediend gaat worden.

De cleanrooms van Connect 2 cleanrooms zijn ISO-geclassificeerd en gecontroleerde omgevingen. Hierdoor worden kritieke processen van vele sectoren wereldwijd beschermd. Zo is het bedrijf onder andere werkzaam voor laboratoria, engineers en de gezondheidszorg.

Doelstelling

Connect 2 Cleanrooms wil de Nederlandse markt gaan betreden. Om online, net als in Engeland, marktleider te worden is een goede online positionering een vereiste. De basis van de online positionering werd verzorgd door MaxServ. De TYPO3-bouwer creëerde een Nederlandstalige website waarmee Connect 2 Cleanrooms zich aan de Nederlandse bedrijven kan presenteren. Om goed vindbaar te worden en de juiste doelgroep aan te spreken zorgt mark@ing voor de online marketing.

Conversie Opslagman.nl
Connect 2 cleanrooms uitleg afbeelding

Uitvoering

Er is gestart met een grondige zoekwoordanalyse en het in kaart brengen van de doelgroep. Op basis van de doelstellingen, het beschikbare budget voor online marketing en gegevens uit de Engelse markt heeft mark@ing een advies uitgebracht. Omdat het bedrijf in Nederland een start-up is, is in onderling overleg gekozen om klein te beginnen en bij positieve resultaten de online marketing activiteiten uit te breiden. mark@ing heeft geadviseerd om zoekmachine adverteren via het zoeknetwerk van Google AdWords in te zetten, hierdoor kan op korte termijn meer traffic naar de site geleid worden en waardevolle informatie verkregen worden.

Resultaat

Het resultaat is een online advertentiecampagne binnen het zoeknetwerk van Google AdWords. mark@ing heeft voor de vertaling van de (Engelse) doelstellingen en advertenties gezorgd en deze aangepast naar de behoeften van de Nederlandse bedrijven. Na een korte opstartfase en overleg met de Nederlandse marketeer van Connect 2 Cleanrooms zijn de advertentiecampagnes gelanceerd. mark@ing heeft het traject intensief begeleid waardoor niet-relevante zoektermen direct uitgesloten konden worden, de gemiddelde positie van de advertenties verbeterd kon worden en de kosten per klik al snel daalden.

Na de opstartfase van circa 2 weken monitort en optimaliseert mark@ing de online advertentiecampagnes periodiek. Door de resultaten te rapporteren en verbeteringen te adviseren naar de marketing manager kunnen snel stappen gezet worden op weg naar het marktleiderschap in Nederland!

Bezoek de website
Netherlands banner Connect 2 Cleanrooms

Ja, ik wil graag meer weten over deze case en wat mark@ing voor mij kan betekenen!

[gravityform id=”4″ title=”false” description=”false” ajax=”false”]

Verantwoordelijkheden mark@ing

✓ Adviseren online strategie

 

✓ Opzetten, beheren en optimaliseren online advertentiecampagnes Google AdWords

 

✓ Vertaling van de doelstellingen naar renderende online campagnes

 

✓ Periodiek rapporteren en adviseren

groene-pijl