MaxServ: Online strategie & Leadgeneratie

MaxServ is een webbouwer met de focus op TYPO3. Zij onderscheiden zichzelf in de markt door de directe en eerlijke benadering, hoge mate van creativiteit, technische know-how en resultaatgerichtheid. MaxServ ontzorgt haar klanten door het leveren van hoogwaardige en innovatieve online internetplatformen, die worden gedragen door kennis en kwaliteit.

Online doelstellingen

MaxServ bestaat al 8 jaar en heeft het afgelopen jaar een explosieve groei doorgemaakt. Vanwege deze groei is het belangrijk dat de strategie geformuleerd en goed gecommuniceerd wordt. Daarnaast wil MaxServ blijven groeien en is het belangrijk om meer potentiële klanten aan te trekken.

Traffic

MaxServ is met haar specialistische kennis een grote autoriteit op internet en bekend in de regio. Vanwege de grote groei heeft het bedrijf behoefte aan een duidelijke strategie welke zowel naar binnen als buiten wordt uitgedragen.

Vanwege de grote technische kennis, kan MaxServ praktisch foutloze en van zeer hoge kwaliteit TYPO3 platformen opleveren. mark@ing zorgt dat zij een autoriteit op het gebied van TYPO3 worden door het creëren van content waarin de kennis wordt verspreid. Om de grote groei verder mogelijk te maken, is het daarnaast belangrijk dat de klanten blijven binnenstromen en dat de naamsbekendheid ook buiten de regio vergroot wordt. Dit wordt uitgevoerd middels een branding, search -en displaycampagne via AdWords.

Conversie Opslagman.nl
tablet-maxserv

Conversie-optimalisatie

Door het focussen en uitdragen van de kwaliteit die MaxServ levert via een organische content strategie en het adverteren op haar specialismen via AdWords, ziet MaxServ een flinke toename in het aantal leads.

Daarnaast zijn de landingspagina’s geoptimaliseerd door fellere conversieformulieren toe te voegen en vergelijkingstabellen toe te voegen.

Rapportage

In de eerste 4 weken vanaf de start van de AdWords campagne, is er wekelijks naar MaxServ gerapporteerd en zijn er veel contactmomenten geweest om op deze manier misverstanden en mogelijke fouten te voorkomen en een heldere communicatie te hebben. Na 1 maand is er vervolgens afgesproken om maandelijks te rapporteren, omdat er inmiddels een stabiele constructie was bereikt. In deze rapportages worden niet alleen de AdWords inspanningen en resultaten gedocumenteerd, het verkeer via alle kanalen wordt hierin meegenomen. Op deze manier ziet de klant in één oogopslag de verhoudingen in de kanalen onderling en kan eenvoudig worden geprioriteerd op basis van kanalen.

Analytics-maxserv
mark@ing denkt mee met het formuleren van onze huidige strategie en zorgt ervoor dat wij de juiste (potentiële) klanten aanspreken.

-Luuk van Raaij, Strategic director

Meer informatie over deze case of over ons? Neem vrijblijvend contact op.

Verantwoordelijkheden mark@ing

✓ Bepalen & coördineren online strategie

 

✓ Inrichten landingspagina’s

 

✓ Online rapportage en advies

 

✓ Zoekcampagne in het Adwords-netwerk

groene-pijl