Conversie Optimalisatie Waalwijk

 

 

Wij zijn een online marketing bureau dat gespecialiseerd is in conversie optimalisatie Waalwijk. Dit doen wij al enkele jaren voor meerdere bedrijven en uiteraard ook voor onszelf. Zodoende maken wij gebruik van tools om conversie optimalisatie meetbaar te maken en passen wij middelen toe zoals een chat.

Onze werkwijze op het gebied van conversie optimalisatie is uitgebreid. Er komen een hoop zaken kijken bij een conversie optimalisatie project. Denk hierbij aan onder andere:

Analytics analyses

A/B Testing

Visitor recordings

Analytics analyses

conversie optimalisatie waalwijkGoogle Analytics of andere statistiek programma’s zijn van essentieel belang om te achterhalen wat er gedaan moet worden om betere rendement te halen uit je bezoekers. Dit stelt je instaat om tegen dezelfde kosten meer en beter resultaat te behalen.

 

Wij gebruiken Google Analytics om, na een juiste inrichting, te achterhalen waar de meeste bezoeker je webshop verlaten of niet verder gaan in het aankoop proces. Op basis daarvan analyseren wij de desbetreffende webpagina’s om zo vast te stellen wat hier beter kan. Over de jaren hebben wij inzichten verworven die voor elke webshop gelden. Deze inzichten resulteren in een uitgebreide checklist met méér dan 41 verbeteringen die het resultaat doen stijgen met minimaal 20%.

Gedrag opnames

Het opnemen van het gedrag van de bezoekers zorgt voor inzichten die je niet kan krijgen door alleen gebruik te maken van Google Analytics. Zo geven deze opnames inzicht in wat de bezoeker exact doet op de desbetreffende pagina’s.

 

Om inzichten hierin te vergaren zijn er tools online beschikbaar. Hieronder een lijst van enkele van deze middelen die je kan inzetten:

 

A/B testing

conversie optimalisatie waalwijkNadat er is vastgesteld wat de mogelijke oorzaak is van het uitblijven van converterende bezoekers is het verstandig om te testen of je ideeën werken. Dit kan je doen door A/B testing hypothesen op te stellen. Een A/B test bestaat uit 2 variaties die ieder aan 50% van de bezoekers wordt gepresenteerd. Dit wordt over een bepaalde hoeveelheid bezoekers getest. Dus krijgt 50% versie A te zien en de andere versie B. Door dit te testen wordt inzichtelijk of de aanpassingen die getest worden significant genoeg zijn om na een succesvolle test aan alle bezoekers te presenteren.

 

Dit proces ga je door totdat je eigenlijk niets meer kan verbeteren of omdat het te verwachten rendement niet opweegt tegen de kosten om het uit te voeren. Een hele handig tool hiervoor is Visual Website Optimizer.

In ons vorige artikel over conversie optimalisatie: “Conversie optimalisatie: hoe begin je?” hebben we je in het algemeen kennis laten maken met conversie optimalisatie. Dit stappenplan gaan wij in de komende weken verder uitwerken. Lees snel verder voor stap 1 in deze reeks. SummaryArticle NameConversie......

In onze artikelenreeks over conversie optimalisatie geven we je een stappenplan hoe je ervoor kan zorgen dat jouw webshop meer leads/omzet voor je genereert. In stap 2, de technische obstakels van je webshop, gaan we bekijken hoe je ervoor zorgt dat er niet onnodig omzet......

Functionele obstakels binnen je website: een doorn in het oog van je webshop bezoekers. Functionele obstakels zijn niet direct fouten in je webshop, maar kunnen wel zorgen voor een verkeerde interpretatie bij je webshopbezoeker óf irritatie waardoor onnodig omzet wegvloeit. Weten hoe je functionele obstakels......

Summary
Conversie optimalisatie
Service Type
Conversie optimalisatie
Provider Name
mark@ing b.v.,
Taxandriaweg 11,Waalwijk,Noord-Brabant-5142 PA,
Telephone No.+31 (0)416 – 30 10 50
Area
Waalwijk
Description
Met een analyse van jouw website of webshop kunnen wij aantonen waar de obstakels voor de bezoekers zitten. Door deze obstakels weg te nemen kunnen jouw klanten sneller en gemakkelijker bestellen of contact opnemen.