Conversie verhogen?

Conversie verhogen van je webshop?

Krijg jij genoeg bezoekers in je webshop maar valt je omzet tegen, óf heb je het gevoel dat je er niet alles uit haalt? Met onze conversie optimalisatie checklist ontvang GRATIS je 20 tips om je conversie te verhogen!

✓ Concrete tips

✓ Gebruiksvriendelijkheid verbeteren

✓ Conversie verhogen

Bel nu: 0416 30 10 50

Waarom wil je deze lijst downloaden?

  • Je krijgt 20 tips om obstakels uit je webshop te verwijderen
  • Je kunt direct zelf aan de slag om je webshop te verbeteren
  • Met slechts kleine aanpassingen kan je de gebruiksvriendelijkheid van je webshop verbeteren
  • Je leert hoe je ervoor zorgt dat bezoekers sneller overgaan tot actie (converteren)

Kortom: Meer online omzet?

Download dan deze checklist! >

Of bel direct! 0416 30 10 50

De 3 factoren die je online succes bepalen

Traffic, conversie en optimalisatie zijn de 3 pijlers van mark@ing. Door het verhogen van bezoekers, conversie of orderwaarde stijgt je online omzet. mark@ing streeft er te allen tijde naar om uit alle 3 de pijlers optimaal resultaat te behalen. Aan de hand van conversie optimalisatie wordt de conversie binnen de webshop verhoogd. Dit zorgt niet alleen voor een hogere omzet, het levert je ook nog eens tevreden klanten op!

Wist je dat..

..Je online omzet wordt bepaald door het aantal bezoekers, je conversiepercentage en de orderwaarde? Je conversie verhogen kan je doen door de bovenstaande lijst te downloaden, maar heb je ook voldoende bezoekers

..Het gemiddelde conversiepercentage op je webshop onder andere afhankelijk is van de plaats, het apparaat en de branche? 

..Een conversiepercentage tussen de 2-4% gangbaar is in veel gevallen? Download onze conversiechecklist om dit minimaal te behalen! 

Direct een analyse op het gebied van gebruiksvriendelijkheid door ons laten uitvoeren?

Vraag de usability analyse aan

Blogs over Conversie optimalisatie

#1: Conversie Optimalisatie, Bepaal Je Unieke Waardepropositie

In ons vorige artikel over conversie optimalisatie: “Conversie optimalisatie: hoe begin je?” hebben we je in het algemeen kennis laten maken met conversie optimalisatie. Dit stappenplan gaan wij in de komende weken verder uitwerken. Lees snel verder voor stap 1 in deze reeks....

#2: Conversie: Technische obstakels in je webshop

In onze artikelenreeks over conversie optimalisatie geven we je een stappenplan hoe je ervoor kan zorgen dat jouw webshop meer leads/omzet voor je genereert. In stap 2, de technische obstakels van je webshop, gaan we bekijken hoe je ervoor zorgt dat er niet onnodig omzet......

#3: Conversie optimalisatie – Functionele obstakels

Functionele obstakels binnen je website: een doorn in het oog van je webshop bezoekers. Functionele obstakels zijn niet direct fouten in je webshop, maar kunnen wel zorgen voor een verkeerde interpretatie bij je webshopbezoeker óf irritatie waardoor onnodig omzet wegvloeit. Weten hoe je functionele obstakels......