De diensten van mark@ing

Op basis van het gewenste resultaat voor de klant bepaalt mark@ing de middelen die hiervoor ingezet dienen te worden. mark@ing hanteert in haar dienstverlening 3 peilers:

✓ Meer bezoek
Om meer omzet te realiseren, is een minimaal aantal bezoekers vereist. Door middel van traffic optimalisatie kunnen we de doelgroep op de juiste manier aanspreken en naar de website begeleiden. De vragen die hierbij worden gesteld zijn: is de onderneming aanwezig op de juiste kanalen en wordt de doelgroep juist aangesproken?

✓ Meer conversie
Wanneer de doelgroep de website bezoekt, is het belangrijk dat deze pagina’s goed zijn ingericht voor de bezoekers. Door constant het gedrag van de bezoekers te monitoren kan de website geoptimaliseerd worden.

✓ Meer inzicht
Maandelijks rapporteert mark@ing de prestaties aan haar klanten. Hierbij geven wij de voorkeur aan een persoonlijke afspraak om samen met de klant de werkzaamheden per maand te bepalen. De cyclus meer bezoek – meer omzet – meer inzicht is daarom een continu proces om te gewenste doelstellingen te behalen én te behouden.

pijl-beneden

De middelen die ingezet kunnen worden zijn SEO, SEA, E-mailmarketing, Content marketing, Conversie optimalisatie, Omnichannel, Meten van gebruiksvriendelijkheid en Social Media marketing. Klik op de verschillende pagina’s die hieronder staan weergegeven om meer informatie te vergaren.

Meer bezoek

Zoekmachine marketing (SEO)

Zoekmachine marketing (SEO) wordt vaak gezien als de basis van online marketing. De technische opzet van een website, het gebruik van relevante zoekwoorden in de content en een kwalitatief sterk linkprofiel zorgen ervoor dat jij een autoriteit wordt binnen de zoekmachines.

Meer informatie

AdWords (SEA)

Zoekmachine Adverteren, ook wel AdWords (SEA) genoemd, kan er voor zorgen dat je meer naamsbekendheid, meer bezoekers op je website én meer omzet genereert, mits je op de juiste manier communiceert naar je doelgroep. Lees op deze pagina meer informatie over Google AdWords.

Meer informatie

E-mailmarketing

E-mailmarketing is een van de ‘oudste’ vormen van online marketing, maar nog altijd erg populair. Het voordeel van het versturen van mailings is dat het gedrag eenvoudig gemeten kan worden en je je doelgroep kan segmenteren. Lees op deze pagina alles over e-mailmarketing.

Meer informatie

Content Marketing

Content marketing zorgt over het algemeen niet direct voor meer omzet, maar wél voor een groter bereik, meer interactie en kennisdeling met je doelgroep. Content speelt een grote rol binnen SEO en op deze pagina lees je op welke manieren je content marketing kan inzetten.

Meer informatie

Social Media Marketing

Social Media Marketing is een interactieve manier om in contact te komen met de doelgroep via verschillende kanalen. Door het verschaffen van inzicht & kennis kan je je naamsbekendheid & verkeer naar je website verhogen middels social media marketing.

Meer informatie

Meer conversie

Analyse

Om obstakels binnen je webshop te achterhalen, is het belangrijk om eerst goed te analyseren. Door middel van analysetools zoals Google Analytics (gedrag over de hele webhop) en Hotjar (gedrag op specifieke pagina, visueel) sporen we obstakels binnen je webshop op & prioriteren we ze ten opzichte van elkaar.

Optimalisatie

Wanneer je website goed gevonden wordt, maar je niet de verwachte orders of omzet ontvangt, kan het zijn dat er op de website verbeteringen moeten plaatsvinden om deze doelstellingen te behalen. Op de Conversie Optimalisatie pagina lees je hoe wij kunnen helpen bij het behalen van je doelstelling.

Meer informatie

Marketing automation

Wanneer je website goed gevonden wordt, maar je niet de verwachte orders of omzet ontvangt, kan het zijn dat er op de website verbeteringen moeten plaatsvinden om deze doelstellingen te behalen. Op de Conversie Optimalisatie pagina lees je hoe wij kunnen helpen bij het behalen van je doelstelling.

Meer inzicht

Rapportage

Een goede rapportage geeft je inzicht in de inspanningen en bepaalt daarnaast de focus voor de volgende maand, want: meten = weten! Bij onze diensten ontvang je standaard een rapportage, toegespitst op het middel dat we inzetten. Iedere rapportage wordt daarnaast maandelijks besproken met je vaste contactpersoon.

Trainingen

Een geïnteresseerde klant is het halve werk. Het is niet onze intentie om jou afhankelijk te maken van ons, maar om samen een resultaat te behalen. Meer weten over een bepaald type middel? Wij bieden trainingen aan voor alle online middelen, in verschillende gebruikersniveaus.

Dashboards

Met een dashboard heb je eenvoudig inzicht in alle cijfers binnen je organisatie. Via verschillende tools (Semrush, Google Analytics, Klipfolio en Google Datastudio) kunnen wij, afhankelijk van je doel, een dashboard opzetten zodat je in één oogopslag op de hoogte bent van je resultaten.

Inrichten statistiek tools

Voordat je start met het meten van je resultaten, is het belangrijk om je statistiektools juist ingericht te hebben. Het inrichten van je doelen, salesfunnels & bezoekersdata kan je hiermee gemakkelijk uitlezen. Aan de hand van verschillende tools (Google Analytics, Klipfolio) richten we jouw systeem optimaal in.

Meer informatie

Ik wil meer informatie over de diensten & middelen van mark@ing