Bel direct! 0416 30 10 50

mark@ing is een full-service online marketingbureau dat verschillende middelen inzet om de gewenste resultaten te behalen, waaronder SEO, SEA, e-mailmarketing en Conversie optimalisatie. mark@ing bekijkt per klant welk middel het beste past bij het doel van de klant. Conversie optimalisatie kan een middel zijn om je doelen te bepalen. Hier leggen we uit op welke manieren je Conversie optimalisatie kan inzetten.

Conversie optimalisatie

Wil je graag:

 

  • Gebruiksvriendelijke pagina’s?
  • Meer sales?
  • Meer omzet?

 

Wellicht is conversie optimalisatie geschikt voor jouw bedrijf!

Download direct de gratis conversie optimalisatie checklist met 20 tips!

Ja! Ik wil meer informatie over conversie optimalisatie!

Conversie optimalisatie kan getoetst worden aan de hand van de volgende tools:

✓ A/B Testing
 
✓ Panelonderzoeken
 
✓ Heatmaps

Is je interesse gewekt?

Is je interesse inmiddels genoeg gewekt om meer te doen om je conversies te optimaliseren? mark@ing helpt je graag bij het invullen van je digitale strategie, wellicht komen we er dan achter dat andere of aanvullende diensten kunnen worden ingezet om de gewenste resultaten te bereiken!

Waarom mark@ing?

Bij mark@ing kijken we verder dan de ‘standaard’ middelen. Wij willen ervoor zorgen dat er optimaal resultaat wordt behaald! Daarnaast heb je één vast aanspreekpunt die je op ieder moment van de dag kan bereiken.

Blogs over conversie optimalisatie

#1: Conversie Optimalisatie, Bepaal Je Unieke Waardepropositie

In ons vorige artikel over conversie optimalisatie: “Conversie optimalisatie: hoe begin je?” hebben we je in het algemeen kennis laten maken met conversie optimalisatie. Dit stappenplan gaan wij in de komende weken verder uitwerken. Lees snel verder voor stap 1 in deze reeks....

#2: Conversie: Technische obstakels in je webshop

In onze artikelenreeks over conversie optimalisatie geven we je een stappenplan hoe je ervoor kan zorgen dat jouw webshop meer leads/omzet voor je genereert. In stap 2, de technische obstakels van je webshop, gaan we bekijken hoe je ervoor zorgt dat er niet onnodig omzet......

#3: Conversie optimalisatie – Functionele obstakels

Functionele obstakels binnen je website: een doorn in het oog van je webshop bezoekers. Functionele obstakels zijn niet direct fouten in je webshop, maar kunnen wel zorgen voor een verkeerde interpretatie bij je webshopbezoeker óf irritatie waardoor onnodig omzet wegvloeit. Weten hoe je functionele obstakels......