Bel direct! 0416 30 10 50

mark@ing is een full-service online marketingbureau dat verschillende middelen inzet om de gewenste resultaten te behalen, waaronder SEO, SEA, e-mailmarketing en Conversie optimalisatie. mark@ing bekijkt per klant welk middel het beste past bij het doel van de klant. Conversie optimalisatie kan een middel zijn om je doelen te bepalen. Hier leggen we uit op welke manieren je Conversie optimalisatie kan inzetten.

Conversie optimalisatie

Wil je graag:

 

  • Gebruiksvriendelijke pagina’s?
  • Meer sales?
  • Meer omzet?

 

Wellicht is conversie optimalisatie geschikt voor jouw bedrijf!

Download direct de gratis conversie optimalisatie checklist met 20 tips!

Ja! Ik wil meer informatie over conversie optimalisatie!

Conversie optimalisatie kan getoetst worden aan de hand van de volgende tools:

✓ A/B Testing
 
✓ Panelonderzoeken
 
✓ Heatmaps

Is je interesse gewekt?

Is je interesse inmiddels genoeg gewekt om meer te doen om je conversies te optimaliseren? mark@ing helpt je graag bij het invullen van je digitale strategie, wellicht komen we er dan achter dat andere of aanvullende diensten kunnen worden ingezet om de gewenste resultaten te bereiken!

Waarom mark@ing?

Bij mark@ing kijken we verder dan de ‘standaard’ middelen. Wij willen ervoor zorgen dat er optimaal resultaat wordt behaald! Daarnaast heb je één vast aanspreekpunt die je op ieder moment van de dag kan bereiken.

Blogs over conversie optimalisatie

Verhoog je online omzet met A/B testing

Conversie optimalisatie is een constant proces om meer rendement te halen uit je inspanningen. De eerste stap in conversie optimalisatie is het analyseren van je data en met behulp van je data obstakels in je webshop achterhalen. Om vervolgens een aanpassing van een obstakel te......

Wat is het verschil tussen lead nurturing en lead scoring?

Lead nurturing en lead scoring, inbound marketing of marketing automation: termen die steeds vaker opduiken en wat volgens velen “de toekomst” is. Maar wat houden deze fancy termen precies in en op welke manier zorg je ervoor dat een prospect (lead) daadwerkelijk een klant wordt? In......

Webshop optimalisatie op basis van emotie & intuïtie

Conversie optimalisatie op basis van emotie & intuitïe: hoe kan je ervoor zorgen dat jouw bezoeker vertrouwen krijg in je webshop en hoe moet het NIET? Dat vertel ik je in dit artikel. Indien je bij dit artikel bent aangekomen, betekent dat dat je de......