Vanaf augustus 2015 is mark@ing door Google gecertificeerd als “Google AdWords Certified Partner“. Deze certificering betekent dat mark@ing gekwalificeerd is en aan de eisen voldoet die Google stelt voor adverteerders. Hierdoor ben je verzekerd van een kwalitatief goede Adwords-campagne!

What’s in it for me?

Een certificering is mooi, maar wat is het voordeel voor jou als klant? Door je AdWords campagnes door een Google gecertificeerd bureau te laten beheren ben je er zeker van dat je campagnes goed worden ingericht en budgetten nauwgezet in de gaten worden gehouden. mark@ing zal in overleg met jouw bedrijf te allen tijde de gestelde (online) doelstellingen als uitgangspunt bij de advertenties via Adwords. Hiermee streven we ernaar dé partner te zijn op het gebied van online marketing.

Eisen gecertificeerd partner

Google stelt strenge kwaliteitseisen Adwords gecertificeerd Partneraan online marketing bureaus die adverteren met Google AdWords. Een bureau dient minimaal één specialist in dienst te hebben die zijn of haar Google AdWords examen heeft behaald.

Dit examen dient jaarlijks behaald te worden, anders wordt het Certified Partnership ingetrokken. mark@ing heeft meerdere certificaten op het gebied van Adwords behaald. Naast de basiscertificering voor Google Analytics en Google Adwords zijn certificeringen voor mobile en het zoeknetwerk (search network) behaald. Laat je Google AdWords campagnes dus beheren door een Google AdWords Certified Partner voor optimale kwaliteit van uw campagnes.

Vraag direct meer informatie aan!

Bovengemiddelde resultaten

Het behalen van Adwords-certificaten is een eerste stap, het ‘track-record’ met in de praktijk behaalde resultaten is voor jou als klant nog interessanter. Wij zijn trots om te melden dat mark@ing bovengemiddeld scoort als door Google Adwords gecertificeerd partner.