SEO werkwijze

Ja, ik wil de gratis SEO scan ontvangen!

Maak kennis met onze SEO werkwijze

 

✓ Meer naamsbekendheid

✓ Betere vindbaarheid

✓ Nieuwe klanten

✓ Meer omzet

 

Voordat mark@ing start met het optimaliseren naar de website, kijken wij eerst naar de behoeften van jouw klant. Wanneer blijkt dat (een onderdeel van) SEO past bij jouw strategie, zullen wij dit toepassen. Lees hieronder meer over onze SEO werkwijze!

groene-pijl

Onze SEO werkwijze

Wij willen graag maximaal rendement uit jouw investeringen halen, vandaar dat wij geen middelen inzetten zonder dat het doel hiervan helder is. Persoonlijk contact staat bij ons voorop, wij gaan daarom sámen met de klant de online doelstelling formuleren. SEO is de basis van een goede website; in veel gevallen zal dit worden meegenomen in de strategie. Om het SEO niveau van de website te kunenn bepalen, wordt er allereerst een SEO nulmeting gemaakt.

Maandelijkse rapportage

Voor onze klanten maken we maandelijks een rapportage en beoordelen we aan de hand van het traffic naar de website welke SEO werkzaamheden uitgevoerd moeten worden om een verbeterde SEO positie te creëren. Hiervoor staan een vast aantal uren gepland en de klant kan ten allen tijden informatie inwinnen bij het vaste aanspreekpunt. Ben je geïnteresseerd en wil je meer weten over onze SEO werkwijze? Bel ons dan direct: 0416 53 36 91.

Onze SEO nulmeting bestaat uit de volgende punten:

✓ Technische websitescan

Om goed gevonden te kunnen worden in zoekmachines, is het allereerst belangrijk dat de website optimaal is ingericht om goed geïndexeerd te worden. Binnen deze analyse kijken we naar de mate van indexeerbaarheid (sitemap aanwezig, correcte 404-pagina?), de redirects op de website, technische factoren (is de website mobielvriendelijk?), de URL’s, de links op de website en of de meta data correct is ingevuld (paginatitel, paginabeschrijving etc.)

 

✓ Zoekwoordanalyse

 

mark@ing formuleert 20 zoekwoorden op basis van relevantie. In veel gevallen gaan wij uit van longtail zoektermen, dit zijn zoektermen met minimaal 3 woorden. Dit zorgt voor een hogere betrokkenheid van de klanten en lagere concurrentie. Deze zoekwoorden worden vervolgens getoetst op basis van potentie en de mate waarop de website er op dat moment op scoort.

 

✓ Backlinkscore

Het aantal verwijzende backlinks naar je website telt mee voor je score om door Google als autoriteit gezien te worden. Hierbij is het wel belangrijk dat kwaliteit gewaarborgd blijft; relevante links zorgen voor een hogere backlinkscore. Wij brengen deze in kaart en geven advies om een hogere backlinkscore te kunnen genereren.