mark@ing: Google Partner met specialisatie in Search en Mobile!

19 sep mark@ing: Google Partner met specialisatie in Search en Mobile!

Met trots kunnen we melden dat we door Google aangemerkt zijn als Google Partner met specialisatie in Search en Mobile ads. Een prachtige bekroning voor de vele mooie AdWords-campagnes die we voor onze klanten mogen beheren en optimaliseren. Nadat mark@ing eerder al onderscheidden werd als Google partner mogen we hier nu 2 specialisaties aan toevoegen.

Specialisatie 1: Search

Google Adwords Search: ook wel het Google Zoeknetwerk genoemd. In Google AdWords Search worden de zoekmachine Google en andere zoeksites bedoeld. Andere zoeksite zijn bijvoorbeeld Google Maps, Google Afbeeldingen en Google Shopping. Ook de zoekpartners (zoals Telegraaf.nl, Nu.nl en Martkplaats.nl) behoren tot dit zoeknetwerk.

Wanneer een advertentie weergeven wordt in het zoeknetwerk van Google betekent dit dat de advertentie getoond wordt wanneer een persoon zoekt op het specifieke woord in de campagne. Grote kans dat als je “online marketing Waalwijk” intypt je onze advertentie tegenkomt in de zoekmachine van Google.

Specialisatie 2: Mobile adsgoogle partner

Mobile ads: onder de mobile ads vallen advertenties die op mobiele apparaten vertoond worden. Een snel groeiende markt gezien het aantal uren dat consumenten tegenwoordig op de mobiele telefoon doorbrengen. Het aantal online bestellingen via mobiele apparaten stijgt explosief. Een goede zichtbaarheid via mobile ads wordt dus steeds belangrijker.

Altijd up-to-date

Google AdWords voert vele updates door, zo zijn de afgelopen maand de uitgevouwen tekstadvertenties gelanceerd. Een mooie ontwikkeling waardoor bedrijven nog beter kunnen adverteren. De AdWords-specialisten van mark@ing krijgen elke twee weken een update waarin nieuwe veranderingen binnen Google AdWords worden aangekondigd. Hierdoor zijn onze medewerkers altijd op de hoogte van de laatste ontwikkelingen en spelen we hier op in, in AdWords-campagnes voor onze klanten.

Google partner badge: voordelen voor jou als klant

Maar wat houdt de Google Partner badge dan in? Door te kiezen voor een online marketingbureau met een Google Partner-badge, kies je voor aangetoonde kwaliteit bij het beheren van jouw online marketing campagnes. Google selecteert voor deze status alleen (financieel) gezonde online marketingbedrijven die gecertificeerde AdWords specialisten in huis hebben en een tevreden klantenbestand opgebouwd hebben. Bij mark@ing ben je hierdoor verzekerd van:

  • Gecertificeerde experts met de meest up-to-date kennis;
  • Een bewezen werkwijze die door Google wordt onderschreven;
  • Op maat gemaakte en resultaatgerichte online marketing campagnes;
  • Uitgebreide rapportages waardoor je meer inzicht in de behaalde resultaten krijgt.

Google Partners moeten voldoen aan strenge eisen. Zo moet ten minste één werknemer twee Google AdWords-examens én het Google Analytics-examen afgelegd hebben. Het digitale landschap verandert razendsnel, daarom moet elk examen elke jaar opnieuw behaald worden. Daarnaast moet het bedrijf de afgelopen 90 dagen actief geweest zijn in AdWords en ten minste € 10.000 aan AdWords-mediabudget gespendeerd hebben, per specialisatie. De belangrijkste pijler voor de eindgebruiker is natuurlijk de kwaliteit. Google stelt een bepaald minimum aan de prestaties van ingezette advertenties. Bedrijven die aan alle drie de criteria voldoen mogen de Google Partner badge gaan voeren.

Een mooie ambitie die het team van mark@ing binnen enkele maanden gerealiseerd heeft. Bekijk hier de partnerpagina van mark@ing op de website van Google.

Schrijf je in voor een gratis AdWords check!

Heb jij een eigen AdWords account en wil jij alles uit deze investering halen? mark@ing biedt jou de mogelijkheid op een gratis AdWords check in je bestaande account! Aan de hand van jouw doel bepalen we je (AdWords) strategie, adviseren we hoe je campagnes het beste ingericht kunnen worden, welke zoekwoorden relevant zijn & geven we een aantal aanvullende tips.

Nieuwsgierig geworden? Vul direct het onderstaande formulier in voor de gratis AdWords check.

Koen Paquay
koen@markating.nl
Geen reactie's

Geef een reactie