meer Inzichtelijk Resultaat

Bij het verhogen van je Online omzet is het van belang te weten wat de Key Performance Indicators zijn om dit ook werkelijk te realiseren. Als je dan besluit meer Bezoekers naar je website te sturen is het wel belangrijk te weten welk online marketing middel het effectiefste is. Daarnaast moet je kunnen zien waar bezoekers obstakels ervaren in je website of webshop alvorens je meer Conversie kunt bewerkstelligen.

 

Dit kan alleen als je inzicht verschaft voor jezelf en hier proactief op stuurt. Dit doe je door onder andere doelen te formuleren, KPI’s te identificeren en tools als Google Analytics in te richten. Dit stelt je in staat jouw doelstellingen op te delen in jaardoelen, maanddoelen en weekdoelen. Om vervolgens direct te kunnen sturen op de resultaten in jouw website of webshop. Daarnaast creëer je de mogelijkheid om individuele afdelingen (indien van toepassing) targets op te leggen die jijzelf kunt monitoren.

 

Er is tenslotte niets zo fijn dan te weten dat je doelstelling in handbereik is.

meer Inzicht

Analytics / Rapportage

Een goede rapportage geeft je inzicht in jouw inspanningen en bepaalt de focus voor de volgende maand, want: meten = weten! Om dit te kunnen realiseren richten wij Google Tagmanager, Universal Analytics en Search Console in.

Marketing Automation

Wil je een e-mailing versturen, maar lukt het niet om een juiste e-mail op te zetten? En hoe zou je dat dan moeten doen? Kost het je daarnaast veel tijd om elk contact via je website of webshop op te volgen? In dat geval biedt Marketing Automation de oplossing. Met behulp van marketing automation kan je automatisch gepersonaliseerd e-mails versturen die ervoor zorgen dat jouw e-mails meer resultaat behalen.

Meer leads dmv Automation

Dashboards

Met een dashboard heb je eenvoudig inzicht in alle cijfers binnen je organisatie. Via verschillende tools (Semrush, Google Analytics, Klipfolio en Google Datastudio) kunnen wij, afhankelijk van je doel, een dashboard opzetten zodat je in één oogopslag op de hoogte bent van je resultaten.