Online marketing werkwijze

Wij hanteren een werkwijze aan de hand van drie pijlers. Door middel van deze drie pijlers kunnen wij bepalen op welk niveau jouw organisatie zich bevindt op de Online Roadmap naar meer Online Omzet. Stellen wij gezamenlijk met jouw organisatie (dé stakeholders) een Online Strategie die resulteert in een aanpak die over (mogelijk) meerdere jaren wordt uitgespreid.

meer Bezoek

Om meer omzet te realiseren, is een minimaal aantal bezoekers vereist. Door middel van traffic optimalisatie kunnen we de doelgroep op de juiste manier aanspreken en naar de website begeleiden.

meer Conversie

Wanneer de doelgroep de website bezoekt, is het belangrijk dat deze pagina’s goed zijn ingericht voor de bezoekers. Door constant het gedrag van de bezoekers te monitoren kan de website of webshop geoptimaliseerd worden.

meer Inzicht

Onze werkwijze wordt gezamenlijk met jou bepaald, want op deze manier zijn wij in staat optimaal kennis te delen. Tevens zorgen wij voor inzicht door de juiste inrichting van statistieken tools als Google Analytics.

Overige diensten

Online marketing Trainingen

Vanuit mark@ing bieden wij ook Online Marketing trainingen. Deze trainingen bieden wij voor starters en gevorderde marketeers. Zo hebben wij elke maand vaste trainingsdagen en bieden wij trainingen op locatie voor hele teams. Bekijk onze trainingen om te zien of er iets voor jou tussen zit.

Ondersteuning op locatie

In de praktijk blijkt dat het veel werk is om constant bezig te zijn met Online marketing. In sommige gevallen kan het relevanter zijn om een online marketeer van mark@ing op locatie te hebben dan dat jezelf een online marketeer aanneemt of een bureau aanstuurt. Om die reden bieden wij ondersteuning op locatie aan op gebied van online marketing.