✓  Méér Loyaliteit door e-mailmarketing       Meer online omzet       Snel inzetbaar      Gepersonaliseerde communicatie

E-mailmarketing

Wij zijn een full-service online marketingbureau dat verschillende middelen inzet om de gewenste resultaten te behalen, waaronder SEO, SEA, e-mailmarketing en UX onderzoeken. We bekijken per klant welk middel het beste past bij het doel van de klant. E-mailmarketing kan een middel zijn om je doelen te bepalen. Op deze pagina vertellen we op welke manieren een mailingcampagne kan worden ingezet.

 

  • Interactie creëren met de bestaande klant
  • Je klantloyaliteit verhogen
  • Je database vergroten
  • Klanten in bepaalde segmenten bereiken

Al in de eerste maand van 20% conversie naar 60% conversie op elke verstuurde e-mail.
Onze e-mailmarketing aanpak

  • Gedrag van je bezoeker kan gemakkelijk meten
  • De goedkoopste manier om content te verspreiden
  • Persoonlijke Interactie met je klant
  • Gemakkelijk je klanten segmenteren
  • Exponentiële groei van je bestaande e-mailmarketing database
  • Gestructureerde e-mailmarketing aanpak
  • Maandelijkse rapportages van conversies, bezoekers & e-mail KPI’s

Deze bedrijven gingen je voor

Aandachtspunten e-mailmarketing

Bij e-mailmarketing is het belangrijk rekening te houden met de Europese wetgeving en uiteraard de relevantie. Er is tenslotte niets zo irritant als SPAM e-mails. Dit voorkom je door je e-mail database goed te onderhouden en rekening te houden met de volgende aandachtspunten.

Toestemming van de ontvanger

Zodra je (potentiële) klanten gaat mailen, zorg er dan voor dat zij toestemming hebben gegeven aan jou om te mogen mailen. In Nederland is het verplicht om een opt-in te hebben wanneer je de bezoeker e-mails wil verzenden. De ontvanger vult hierbij een checkbox in dat deze e-mails wenst te ontvangen. Daarnaast is het ook nog mogelijk om een dubbele opt-in toe te voegen, welke niet verplicht is. Wanneer de bezoeker toestemming heeft gegeven, wordt vervolgens middels een bevestigingslink gevraagd om de aanvraag te bevestigen. Dit verkleint de kans op e-mails naar het verkeerde e-mailadres waardoor je klantenbestand schoon blijft.

Afmeldmogelijkheid

De gebruiker moet altijd de mogelijkheid hebben om zich eenvoudig te kunnen afmelden. In de meeste gevallen heeft een nieuwsbrief onderaan de e-mail een mogelijkheid om af te melden.

Niet nakomen van e-mailwetgeving

De reden dat deze 3 regels in het leven zijn geroepen, is om spammails van bedrijven tegen te gaan. De OPTA (Onafhankelijke Post en Telecommunicatie Autoriteit) ziet er streng op toe dat deze regels daadwerkelijk worden nageleefd. Indien dit niet het geval is, kan de OPTA boetes opleggen tot € 450.000 voor het onrechtmatig versturen van e-mails.

Overige online marketing ondersteuning:

Toon je identiteit

Wanneer de ontvanger toestemming heeft gegeven om e-mails te ontvangen, zorg er dan voor dat het duidelijk is van wie de e-mail afkomstig is. Dit betekent dat ten minste de bedrijfsnaam en het e-mailadres zichtbaar moeten zijn.

Enkele partners
Google partner

Google op ‘e-mailmarketing tips’ en je komt talloze tips tegen die jou aan meer omzet vanuit e-mailmarketing gaan helpen. Allemaal goede theoretische adviezen die ik ook vaak als basis voor verbetering gebruik. Maar de hamvraag is natuurlijk: wat werkt in de praktijk? Op deze vraag......

Interactieve email is in opkomst. Dit type mail verandert statische beelden in dynamische elementen waardoor de ontvanger direct een conversie kan uitvoeren. Voorbeelden hiervan zijn direct vanuit je inbox een formulier invullen, een bestelling afronden of een video bekijken. Het is allemaal mogelijk in interactieve......

Wat is een verwerkersovereenkomst? Een verwerkersovereenkomst is een contract dat ondertekend wordt door 2 partijen. Met de naderende nieuwe privacywetgeving is het belangrijk om een verwerkersovereenkomst af te sluiten tussen een verwerker en de verwerkingsverantwoordelijke. Wanneer je persoonsgegevens laat verwerken door een andere partij, dient......

Hier kan je ons vinden
Summary
E-mailmarketing
Service Type
E-mailmarketing
Provider Name
mark@ing b.v.,
Taxandriaweg 11,Waalwijk,Noord-Brabant-5142 PA,
Telephone No.+31 (0)416 – 30 10 50
Area
Waalwijk
Description
E-mailmarketing is een van de ‘oudste’ vormen van online marketing, maar nog altijd erg populair. Het voordeel van het versturen van mailings is dat het gedrag eenvoudig gemeten kan worden, je de doelgroep kan segmenteren en daarmee je boodschap kan personaliseren.