✓  Zet data om in meer omzet       Implementeer zélf alle statistiektools met de handleiding Google Analytics     Eenvoudig inzetbaar 

Handleiding Google Analytics

Wij zijn een full-service online marketingbureau dat verschillende middelen inzet om de gewenste resultaten te behalen, waaronder SEO, SEA, e-mailmarketing en UX onderzoeken. Het is belangrijk om beslissingen te maken op basis van data, vandaar dat wij altijd aanraden een statistiekprogramma te gebruiken. Op deze pagina vind je een handleiding Google Analytics om ervoor te zorgen dat je jouw websitedata omzet in concrete acties!

 

  • Meer inzicht in je website bezoekers
  • Zelf Google Analytics (en bijbehorende progamma’s) op de juiste manier implementeren
  • Vanuit doelstellingen acties formuleren
  • Meer grip op je Return On Investment (ROI)
  • Je mediabudget effectiever inzetten
  • Meer omzet uit je huidige bezoekers!

Tegenwoordig baseer ik mijn acties niet meer op aannames, maar op data!
Wat kan je met onze handleiding Google Analytics?

  • Google Tag Manager implementeren zodat je niet afhankelijk bent van webbouwers
  • Google Mijn Bedrijf opzetten om meer organische vindbaarheid te creëren
  • Google Search Console koppelen om meer inzicht in je organische bezoekers te krijgen
  • Google Analytics koppelen aan Google Tag Manager
  • Juiste inrichting van Google Analytics om optimaal gedrag te meten
  • Gedrag van je bezoeker kan gemakkelijk meten
  • De Handleiding Google Analytics is helemaal gratis!!

Google Analytics training
Deze bedrijven gingen je voor

Google Analytics inzetten voor jouw website en/of webshop is van essentieel belang. Het betreft een tool van Google waarmee je alle benodigde statistieken kunt inzien van jouw platform. Google Analytics kent vele opties, één van deze opties is Google Analytics Doelen. Helaas laten veel websites......

Een cookie is een stukje code wat door je browser onthouden wordt nadat je een website hebt bezocht. Door middel van een cookie kunnen bepaalde gegevens onthouden worden bij je volgende websitebezoek en kan de eigenaar van de website bezoeken analyseren en advertenties afstemmen op......

UTM staat voor “Urchin Tracking Module“. Door middel van een UTM-tag kun je een label aan een url hangen. Hierdoor kun je in Google Analytics extra informatie vinden over de herkomst van de link. Er zijn 5 verschillende UTM-tags met allemaal een eigen doel. Ook......

Hier kan je ons vinden

Meer weten over Google Analytics? Lees meer over onze Google Analytics uitleg!

Summary
Google Analytics
Service Type
Google Analytics
Provider Name
mark@ing b.v.,
Grotestraat 128B,Waalwijk,Noord-Brabant-5141 HC,
Telephone No.+31 (0)416 – 53 36 91
Area
Waalwijk
Description
De handleiding Google Analytics is om ervoor te zorgen dat je jouw websitedata omzet in concrete acties!