✓  Méér Fans       Viral branding       Meer interactie gegarandeerd      Gepersonaliseerde communicatie

Socialmedia marketing

Wij zijn een full-service online marketingbureau dat verschillende middelen inzet om de gewenste resultaten te behalen, waaronder SEO, SEA, e-mailmarketing en UX onderzoeken. We bekijken per klant welk middel het beste past bij het doel van de klant. Social Media Marketing kan een middel zijn om je doelen te bepalen. Op deze pagina vertellen we op welke manieren een Social Media Marketing kan worden ingezet.

 

  • Interactie creëren met de bestaande klant
  • Je klantloyaliteit verhogen
  • Je klantloyaliteit verhogen
  • Je doelgroep eenvoudig segmenteren

Met behulp van mark@ing en een minimaal budget kregen wij het voor elkaar meer dan 2.000 fans in 2 weken te realiseren.
Onze socialmedia marketing aanpak

  • Gedrag van je bezoeker kan gemakkelijk meten
  • De goedkoopste manier om content te verspreiden
  • Persoonlijke Interactie met je klant
  • Gemakkelijk je klanten segmenteren
  • Exponentiële groei van je bestaande fans
  • Virale campagnes lanceren voor meer merkbeleving
  • Maandelijkse rapportages van conversies, bezoekers & fans

Deze bedrijven gingen je voor

Aandachtspunten socialmedia marketing

Wanneer je start met socialmedia marketing is het van belang dat je een plan hebt. Met plan bedoelen wij dat je weet waarvoor je het doet en je je beseft dat je aardig wat tijd in moet gaan steken. Hieronder staan een drietal zaken waar je extra aandacht aan dient te besteden alvorens te starten met socialmedia marketing.

Bepaal je doel

Vraag jezelf af waarom je start met social media marketing. Veel ondernemers communiceren via een populair medium zoals Facebook “omdat iedereen dat doet”. Vraag jezelf af wat de reden is dat je social media gaat gebruiken: wanneer je doel sales is, is social media niet het meest geschikte middel om het doel te behalen.

Ken je doelgroep

Het kennen van je doelgroep borduurt weer voort op het vorige punt: Waarom gebruik je (bijvoorbeeld) Facebook? Wie is je doelgroep en maken zij gebruik van dit platform? Leer daarom eerst je doelgroep kennen en kom erachter wat hun interesses zijn. Bepaal aan de hand daarvan jouw kanalen.

Social media is géén verkoopkanaal

Het doel van social media is in de meeste gevallen het creëren van kennis. De gebruikers zullen niet snel geneigd zijn om een aankoop te doen, zorg er daarom voor dat je social media kanaal niet salesgericht is. Social media zorgt voor interactie met je doelgroep en het delen van kennis. Voor het genereren van meer omzet door verkopen kan je beter andere kanalen gebruiken.

Overige online marketing ondersteuning:

Enkele partners
Google partner
Hier kan je ons vinden
Summary
Socialmedia marketing
Service Type
Socialmedia marketing
Provider Name
mark@ing b.v.,
Taxandriaweg 11,Waalwijk,Noord-Brabant-5142 PA,
Telephone No.+31 (0)416 – 30 10 50
Area
Waalwijk
Description
Social Media Marketing is een interactieve manier om in contact te komen met de doelgroep via verschillende kanalen. Door het verschaffen van inzicht & kennis kan je je naamsbekendheid & verkeer naar je website verhogen middels social media marketing.